افشای جزئیات جدید از ترور جنرال رازق

© Photo / General Abdul Raziq FBافشای جزئیات جدید از ترور جنرال رازق
افشای جزئیات جدید از ترور جنرال رازق - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معاون اول مجلس نمایندگان اعلام کرد که، قاتل جنرال رازق از شناسنامه های جعلی توزیع شده در روند انتخابات کار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک،همایون همایون معاون اول مجلس نمایندگان در نشست عمومی امروز دوشنبه (26 قوس) این مجلس گفت: "در مساله ترور جنرال رازق از یک تذکره جعلی که در روند انتخابات توزیع شده بود کار گرفته شده است."

آقای همایون با انتقاد از حکومت افزود، وقتی یک شخصی که با استفاده از شناسنامه جعلی توانست جنرالان ما را به شهادت برساند ولی هیچ کس مسوولیت این کار را به دوش نمی گیرد.

به گفته او، یک کاغذ عادی که به طور جعلی در روند انتخابات به عنوان شناسنامه به مردم توزیع شد سبب کشته شدن یک جنرال قهرمان شده است.

جنرال رازق جنرال رازق فرمانده پولیس قندهار دو روز قبل از انتخابات پارلمانی 28 میزان پس از یک نشست امنیتی با فرمانده عمومی ناتو توسط یک محافظ زلمی ویسا والی قندهار مورد تیر اندازی قرار گرفت.

شخصی که برای این حمله زمینه سازی کرده بصیر نام دارد و مسوول محافظان والی قندهار بوده است و در روز حادثه به پاکستان فرار می‌کند و احتمالاً هم اکنون در چمن پاکستان زندگی می‌کند.

ریاست امنیت ملی گفته که تلاش ها برای گرفتاری مظنون اصلی به نتیجه نرسیده است.

لازم به ذکر است که در تاریخ 18 اکتبر سال جاری؛ در حمله طالبان به دفتر والی قندهار جنرال عبدالرازق، فرمانده پلیس قندهار، مومن حسین خیل، رئیس اداره امنیت قندهار کشته شدند.
در این حمله همچنین زلمی ویسا، والی ولایت قندهار زخمی شد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала