جرج سوروس "شخصیت سال" 2018 مجله تایم شد

© AP Photo / Olivier Hoslet, Pool Photoجرج سوروس "شخصیت سال" 2018 مجله تایم شد
جرج سوروس شخصیت سال 2018 مجله تایم شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه انگلیسی جرج سوروس، سرمایه‌گذار و نویسنده امریکایی را به عنوان "شخصیت سال" برگزیده است.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه انگلیسی (Financial Times) جرج سوروس، سرمایه‌گذار و نویسنده امریکایی را به عنوان "شخصیت سال" 2018 به خاطر حمایت از «دموکراسی لیبرال که توسط پوپولیست ها تحت محاصره است» برگزید. مجله امریکایی فوربس دارایی سوروس را در سال 2018 8.3 میلیارد دالر تخمین زد.

محمد بن سلمان - اسپوتنیک افغانستان
شهزاده سعودی شخصیت سال شد

معمولاً روزنامه یک شخص را به‌خاطر موفقیت‌هایش به عنوان "شخصیت سال" انتخاب می‌کند. انتخاب سوروس این بار از ارزش‌های که از وی نمایندگی می‌کند در نظر گرفته شده است. این روزنامه این مرد تجار را به نام " حامی دموکراسی لیبرال و جامعۀ باز" یاد می‌کند که تعهد او به آزادی، آزادی رسانه‌ها و حمایت از حقوق بشر است که به مدت طولانی موجب خشم رژیم های اقتدارگرا و پوپولیست که موقعیت خود را به ویژه در اروپا تقویت می‌کند شده است.
جرج سوروس سرمایه‌گذار و نویسنده مجار-امریکایی است. سوروس رئیس هیئت مدیره بنیاد جامعه باز بنیاد سوروس و مدیریت سرمایه سوروس و بنیانگذار و رئیس هیئت مدیره شرکت مدیریت سرمایه سوروس است.
در فبروری سال 2018 مجله فوربس، جرج سوروس را به عنوان نفر 29 ام فهرست ثروتمندترین افراد جهان رده‌بندی نمود. و از بازماندگان هولوکاست است.
از سال 1979 تا کنون، سوروس بیش از 6 میلیارد دالر به دلائل مختلف، کمک مالی کرده‌است. او همچنان یکی از سه بنیانگذار اصلی مرکز پیشرفت امریکا و عضو هیئت مدیره آن است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала