فریب عجیب بهترین فوتبالیست هندی رسوا شد + عکس؛ ویدیو

© AP Photo / Anupam Nathفریب عجیب بهترین فوتبالیست هند رسوا شد + عکس
فریب عجیب بهترین فوتبالیست هند رسوا شد + عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازیکنی که خود را 16 ساله معرفی می کرد و جوان ترین گلزن لیگ هند شده بود، در واقع 29 ساله است.

به گزارش اسپوتنیک،فدراسیون فوتبال هند در خبری اعلام کرد که گوراو موخی 13 سال صغر سنی دارد و برخلاف مدارکی که به فدراسیون فوتبال ارائه کرده، 29 ساله است و به همین دلیل 6 ماه از تمام بازی های لیگ هند محروم شده است. 

البته در متن خبر فدراسیون فوتبال هند مشخص نشده که آیا او در دیگر مسابقات می تواند به میدان برود یا خیر اما مشخصا بعید است هندی ها به آسانی از تخلف بزرگ موخی بگذرند و شاید در ادامه نیز احکامی برای این بازیکن صادر شود.
دو ماه پیش در بازی تیم های جمشیدپور و بنگلور، گوراو موخی موفق به گلزنی شد. مورخی در پایان بازی در قامت بازیکنی 16 ساله، عنوان جوان ترین گلزن سوپر لیگ هند را از آن خود کرد و توسط رسانه ها و هواداران فوتبال در هند مورد تحسین قرار گرفت اما داستانِ او در حقیقت چیز دیگری بود. 

کمیته انضباطی فوتبال این کشور اعلام کرد که اظهارات مدیر تیم ملی زیر 16 ساله های هند سبب شده تا آن ها از واقعیت موضوع باخبر شده و پس از چند ماه بررسی این موضوع، گوراو موخی را محروم کنند.
کمیته انضباطی هند تصمیم گرفت مدارک قبلی موخی را که او را 16 ساله معرفی می کرد را باطل کند و حالا این بازیکن برای فعالیت دوباره در فوتبال، باید اسناد و مدارکی جدید ارائه کنند.
چهره این بازیکن 29 ساله به شکلی است که خیلی ها در فوتبال هند گمان می کردند او واقعا 16 ساله است و حتی همین حالا هم برخی از نزدیکان او در صدد تکذیب خبر هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала