اقدام عجیب یک مرد هندی برای تصاحب جایداد مادر مرده‌اش

© AP Photo / Saurabh Dasاقدام عجیب یک مرد هندی برای تصاحب جایداد مادر مرده‌اش
اقدام عجیب یک مرد هندی برای تصاحب جایداد مادر مرده‌اش - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مرد هندی به خاطر تصاحب جایداد مادرش که سالها قبل وفات نموده بود دست به فریبکاری زده و او را زنده قلمداد نمود.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از NDTV پلیس هند در بمبئی یکی از ساکنین محلی را بازداشت نموده که با تهیه اسناد جعلی مادرش را که سال ها قبل از دنیا رفته بود، زنده قلمداد نموده و می خواست حدود 41 ملیون دالر معاش تقاعد و جایداد او را از خود کند.
به گفته سخنگوی پلیس شهر منجو کومار پانت هند، یک تن از ساکنین محل به نام سونیل گوپتا پس از مرگ مادرش، با دادن شهادت دروغ ثابت کرد که او هنوز زنده است. وی اسناد جعلی را آماده ساخت تا تمام اموال و جایداد مادرش را با فریب تصاحب کند.
کاملیش رانی، مادر این مرد در ماه مارچ سال 2011 از دنیا رفت. خاطر نشان می گردد که کارخانه شمع در بمبئی و اوراق بهادار به ارزش 2.85 میلیارد روپیه هندی معادل 41 میلیون دالر متعلق به او بود
سونیل گوپتا به اتاق راجستر بمبئی مراجعه کرد و اسنادی را ارائه کرد که نشان میداد مادرش گویا هفت روز پس از فوت مادرش کارخانه شمع و جایداد وی به پسرش به میراث رسیده است. او با اینکار می خواست پس از مرگ مادرش ، کارخانه شمع را به عنوان میراث دریافت کند. طبق قانون، اگر شخص دومی وفات نموده، نمی توان چنین اسناد را ثبت و راجستر کرد. با این حال، گپتا اسناد را طوری جعلی کرد که گویا او هنوز زنده است.
تلاش های برادر کوچکتر وی برای حل مسئله مسالمت آمیز این مسأله منجر به موفقیت نشد. او به پلیس گفت برادش نمی خواست میراث مادر شان را براساس وصیتنامه، با وی تقسیم کند. او همچنین گفت که از سوی افراد ناشناس لت و کوب شد و به کشتن تهدید شد. گوپتا و خانواده‌اش اکنون تحت بازجویی قرار دارند.
پیش ازاین یک مرد هندی دیگر برای دریافت حقوق بازنشستگی مادرش، جسد وی را در داخل فریزر مدت سه سال منجمد و نگهداری کرده بود.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала