عنقریب نیروهای امریکا به کشورشان برمیگردند

© AFP 2023 / Delil Souleimanعنقریب نیروهای امریکا به کشورشان برمیگردند
عنقریب نیروهای امریکا به کشورشان برمیگردند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترامپ: پس از پیروزی‌های حاصل شده علیه داعش زمان آن فرا رسیده است تا نظامیان خود را به کشور بازگردانیم.

اسپوتنیک به نقل از تسنیم ، "دونالد ترامپ" رئیس جمهور امریکا طی پیام ویدیوئی در توئیتر تاکید کرد: پس از پیروزی‌های تاریخی که علیه داعش حاصل شد، هم اکنون زمان آن فرا رسیده است که نظامیان خود را به کشور بازگردانیم.

تدارک امریکا برای خروج نیروهایش از سوریه - اسپوتنیک افغانستان
تدارک امریکا برای خروج نیروهایش از سوریه

وی در این پیام ویدیویی گفت: ما مدت زمان طولانی است که در سوریه در حال جنگ هستیم و تقریبا دو سالی که رئیس جمهور امریکا بودم این جنگ را تشدید دادیم و طی این مدت داعش را شکست داده و سرزمین‌ها را پس گرفتیم و هم اکنون زمان آن فرا رسیده که نیروهای ما به خانه بازگردند.
رئیس جمهور امریکا اضافه کرد: نامه‌هایی که از مادران یا همسران نظامیانی که در جنگ کشته می‌شوند دریافت می‌کنم بسیار اندوه آور است. هم اکنون زمان آن فرار رسیده که آنها بازگردند و آنها را به زودی خواهید دید. آنها قهرمانان بزرگ امریکا و قهرمانان بزرگ جهان هستند چون آنها برای ما جنگیدند و آنها با داعشی جنگیدند که به جهان آسیب رساند.

آیا ترامپ در سوریه شکست خورده است؟ - اسپوتنیک افغانستان
آیا ترامپ در سوریه شکست خورده است؟

دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا روز چهارشنبه نیز در صفحه توئیتری خود نوشته بود که دیگر دلیلی برای حضور قوای امریکا در سوریه وجود ندارد.
یک مقام مسئول در وزارت دفاع آمریکا (پنتاگن) روز چهارشنبه خبر داد که ترامپ تصمیم به خروج از سوریه را با توجه به تمایلش که مدت‌هاست در ذهن دارد اتخاذ کرده است.
پیشتر یک مقام امریکائی اعلام کرده بود که جدول زمانی برای خروج سربازان امریکائی از سوریه احتمالا 60 تا 100 روز خواهد بود.
تاکید میگردد، کاخ سفید اعلام کرد که امریکا خروج نیروهای خود از سوریه را آغاز کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала