خواست آلمان از روسیه: غنیمت‌های جنگی اتحاد جماهیر شوروی را بازگردانید

© Photo / Ralf Schulzeخواست آلمان از روسیه: غنیمت‌های جنگی اتحاد جماهیر شوروی را بازگردانید
خواست آلمان از روسیه: غنیمت‌های جنگی اتحاد جماهیر شوروی را بازگردانید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آلمان از روسیه خواست تا اموال فرهنگی که پس از جنگ جهانی دوم در زمان اتحاد جماهیر شوروی به روسیه منتقل شده است بازگرداند.

به گزارش اسپوتنیک، سفارت آلمان در مسکو همچنان بر بازگشت اموال فرهنگی خود اصرار دارد، پس جنگ جهانی دوم به روسیه منتقل شد.
سفارت آلمان در مسکو تأکید می‌کند که اجناس فرهنگی نباید به عنوان جبران خسارات نظامی، با اشاره به قوانین جنگی لاهه در سال 1907 میلادی مورد استفاده قرار گیرد.

امریکا، آلمان را به گوش‌دادن به همسایگانش درمورد گاز روسیه فرا خواند - اسپوتنیک افغانستان
امریکا، آلمان را به "گوش‌دادن به همسایگانش" درمورد گاز روسیه فرا خواند

معروف‌ترین اشیا که آلمان امیداور است بازگرداند، یافته‌های باستان شناس آلمانی هاینریش شلیمان، گنجینه ایبرز و همچنان هزاران یکتا های از اقلام طلای منحصر به فرد و جواهر که قدامت آن به قران 9 قبل از میلاد است می‌باشد.
سفارت آلمان در مسکو همچنان یادآور شد که در سال 2017 میلادی چهار مورد از بارگشت اشیای فرهنگی روسیه از آلمان ثبت شده است از جمله نقاشی‌های از کاخ گچینا سال 1944 است. در همان زمان، آلمان همچنان چنین اشیا هنری را "جایزه" می‌نمامد در حالی که در روسیه آنها معمولاً "آواره" نامیده می‌شوند.
میخائیل شودیکوی، فرستاده ویژه رویس‌جمهور روسیه در امور بین‌المللی و فرهنگی، گفته است که هیچ گونه‌ تبادل ارزش‌های فرهنگی نمی‌تواند تا زمانی که یک گفتگوی سیاسی سالم بین کشوها ایجاد شود، مبادله نمی‌شود.
شودیکوی، گفته است که برای از سرگیری این روند، یک فضای اعتمادی مورد نیاز است که متاسفانه امروز این فضای وجود ندارد. من این را پشیمانی می‌گویم، زیرا روبط با آمان در زمینه علوم و فرهنگ بسیار پربار است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала