هدیه بزرگ ترامپ برای روسیه و ایران در سال نو

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر هدیه بزرگ ترامپ برای روسیه و ایران در سال نو
هدیه بزرگ  ترامپ برای روسیه و ایران در سال نو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک سناتور امریکایی اعلام کرد که گفت که خروج نظامیان این کشور از سوریه، هدیه بزرگی است که ترامپ در جشن کریسمس به روسیه، ایران و ترکیه فراهم نموده است.

به گزارش اسپوتنیک، "کریس کونز" سناتور دموکرات امریکایی از ایالت «دلور» روز گذشته در رابطه به تصمیم «دونالد ترامپ» رئیس جمهور این کشور پیرامون عقب نشینی از سوریه گفت، ترامپ در حال اهدای هدیه‌ بزرگ کریسمس به روسیه و ایران است.
وبسایت "هیل" در گزارشی نوشته است که سناتور "کریس کونز" عضو کمیته روابط خارجی سنا با بیان این‌که ترامپ با این کار هدیه بزرگی را به ایران و روسیه اهدا می‌کند، اظهار داشت که تصمیم گیری در سیاست خارجی که از سوی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه و «رند پال» سناتور ایالت کنتاکی تشویق شود، ایده‌ای وحشتناک است.
وی در بخش دیگری اظهار داشت: "نباید توپ را در خط پنجم (اشاره به مکانی مهم در فوتبال امریکایی) از دست دهیم.ماموریت علیه داعش که امریکا در آنجا ائتلافی متشکل از چند کشور را تشکیل داده است، در آستانه برنده شدن و نابود ساختن کامل داعش در سوریه قرار دارد."
سناتور امریکایی در ادامه گفت: «عقب نشینی ما در این مقطع زمانی و رها کردن متحدان کرد، مسیر را برای ایران، روسیه و ترکیه جهت احاطه بر سوریه هموار می‌کند.»
دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا هفته گذشته ضمن اعلام پیروزی بر داعش در سوریه، تنها هدف از حضور نظامی در این کشور را مبارزه با تروریسم اعلام کرد. ترامپ همچنین از خروج نیروهای امریکا از سوریه خبر داد.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала