وقوع دو انفجار در نزدیکی وزارت فواید عامه در کابل

© Sputnik / JAKوقوع دو انفجار در نزدیکی وزارت فواید عامه در کابل
وقوع دو انفجار در نزدیکی وزارت فواید عامه در کابل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرماندهی پولیس کابل تایید کرده است که یک موتر بمب‌گذاری شده در ناحیه شانزدهم شهر کابل در نزدیکی وزارت فواید عامه و معینیت شهداء و معلولین رخ داده است. گفته می‌شود که شماری از مهاجمان پس از این حمله وارد معینیت شهداء و معلولین شده اند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از " تلویزیون یک افغانستان" حوالی ساعت 3:30 بعد از ظهر امروز دوشنبه (3 جدی) صدای دو انفجار پی‌هم در نزدیکی وزارت فواید عامه و معینیت شهداء و معلولین در حوزه شانزدهم شهر کابل شنیده شد.  

​وزارت داخله تایید کرد که ابتدا یک انفجار موتربمب در برابر معینیت شهدا و معلولان وزرات کار و امور اجتماعی عصر امروز دوشنبه رخ داده سپس مهاجمان وارد ساختمان شده اند. https://t.co/XNkPcqub2G

نصرت رحیمی معاون سخنگوی فرماندهی پولیس کابل گفت که ابتدا یک موتر بمب‌گذاری شده در مکرویان سه منفجر شد و پس از آن مهاجمان با نیروهای امنیتی درگیر شدند.

آقای رحیمی تصریح نمود:" در ساحه سه دفتر موقعیت دارد، دفتر یوناما، وزارت فواید عامه و معینیت شهداء و معلولین؛ تا هنوز هدف مهاجمان مشخص نیست."

وی تاکید کرد که نیروهای امنیتی ساحه را محاصر کرده اند و عملیات پاک‌سازی ساحه از وجود مهاجمان آغاز شده است.

معاون سخنگوی فرماندهی پولیس کابل تاکید کرد که تاهنوز از تلفات احتمالی این رویداد جزییاتی در دست نیست.

در همین حال شاهدان عینی می‌گویند که دو انفجار نیرومند در نزدیکی معینیت شهداء و معلولین رخ داده و شماری از مهاجمان وارد این معینیت شده اند و صدای تیراندازی نیز شنیده می‌شود.

تاهنوز گروهی مسوولیت این رویداد را به عهده نگرفته است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала