ترامپ برنامه های سال نو خود را لغو کرد

© AP Photo / Evan Vucciترامپ برنامه های سال نو خود را لغو کرد
ترامپ برنامه های سال نو خود را لغو کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترامپ اعلام کرده که برای سامان دادن به مسئله تعطیلی موقت دولت فدرال سفر سال نو خود به نیویورک را لغو کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ تهدید کرد در صورتی که دمکرات های کنگره بر سر راه تامین مالی پروژه ساخت دیوار مرزی با مکسیکو مانع ایجاد کنند مرز کشورش با مکسیکو را به طور کامل خواهد بست.
اختلاف کاخ سفید با دمکرات های کنگره امریکا بر سر بودجه سال آینده میلادی که پروژه تامین مالی ساخت دیوار مکسیکو نیز در آن گنجانده شده از بیست و دوم دسامبر سبب تعطیلی بخش هایی بزرگ از ادارات و نهادهای دولتی در امریکا شده است.
تازه ترین گزارش ها در این خصوص حکایت از آن دارد که دونالد ترامپ اعلام کرده که برای سامان دادن به مسئله تعطیلی موقت دولت فدرال سفر سال نو خود به نیویورک را لغو کرده است.
پیش ازاین گزارش شد که دونالد ترامپ سفر خود به فلوریدا را لغو کرد. رهبر ایالات متحده منتظر تصویب بودجه از سوی کنگره امریکا بود.
رئیس جمهوری امریکا که همچنان نگران عدم تصویب این بودجه در مجلس سنا است با انتشار توییتی ضمن هشدار به دمکرات ها در باره عدم همکاری و مخالفت با تامین مالی ساخت و تکمیل دیوار مکزیک تاکید کرده است که در صورت لزوم کل مرز جنوبی این کشور را مسدود خواهد کرد.
آقای ترامپ همچنین در این توییت از دمکرات ها خواست در زمینه تغییر «قوانین مضحک مهاجرتی» این کشور همکاری و مساعدت کنند.
ساخت دیوار مکسیکو یکی از مهمترین وعده های انتخاباتی دونالد ترامپ است که با تمام چالش های جدید این کشور در جهت کنترل موج مهاجرت از سوی ساکنان کشورهای فقیر امریکای جنوبی و نیز مخالفت نمایندگان دمکرات در کنگره همچنان معطل مانده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала