تحسین رسانه های امریکایی از استراتژی مدرنیزاسیون هواپیماهای جنگی روسیه

© Sputnik / Maxim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر Выкатка для наземных и летных испытаний модернизированного бомбардировщика Ту-22М3М на "Казанском авиационном заводе имени С.П. Горбунова"
Выкатка для наземных и летных испытаний модернизированного бомбардировщика Ту-22М3М на Казанском авиационном заводе имени С.П. Горбунова - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
استراتژی مدرنیزه سازی بمب افکن های روسی مورد تحسین کارشناسان نظامی امریکا قرار گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از National Interest استراتژی روسیه برای مدرنیزه کردن جنگنده های نیروی هوایی، و بهبود ویژگی های هواپیما دوران شوروی، نتیجه بسیار خوبی را نشان می دهد.
روزنامه می نویسد، این رویکرد ظاهرا عجیب برای روسیه امکان صرفه جویی قابل توجهی را فراهم می سازد تا بدون مصرف بودجه زیاد، در مدت کوتاهی مدرن ترین و کارآمد ترین هواپیما های جنگی را داشته باشد.
روزنامه موفقیت های استراتژی جنگنده روسی TU- 23M3M را به عنوان نمونه ذکر نموده می نویسد که شباهت زیادی به هواپیمای قدیمی شوروی Tu- 22دارد اما از لحاظ ویژگی ها، این هواپیما به عنوان یک جنگنده مدرن و مرگبار شناخته می شود. گفته می شود که قرار است تولید انبوه این جنگنده در سال آینده —2019 آغاز شود.
جنگنده روسی TU- 23M3M دارای سیستم کاملا جدید و تجهیزات رادیوالکترونیکی خواهد بود. از جمله سیستم گلوناس، رابط کاربری دیجتال و وسایل جنگ الکترونیک آن باهم پیوند خواهند داشت.
جنگنده روسی TU- 23M3M سیستم بزرگ تسلیحات از جمله راکت ضد کشتی مدرن خا ـ 32 به جای راکت قدیمی خا ـ 22 را داراخواهد بود. راکت جدید دارای برد بیشتر و سرعت بیشتر پرواز بوده و همچنین به خاطر مجهز بودن به سیستم رد یابی در برابر پارازیت ها مقاوم تر است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала