ترامپ: دموکرات‌ها وقت زیادی را برای اذیت کردن من صرف می‌کنند

© AP Photo / Evan Vucciترامپ: دموکرات‌ها وقت زیادی را برای اذیت کردن من صرف می‌کنند
ترامپ: دموکرات‌ها وقت زیادی را برای اذیت کردن من صرف می‌کنند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور ایالات متحده امریکا می‌گوید که دموکرات‌ها وقت زیادی را برای اذیت کردن من می‌کنند و وقت اندکی را برای چیزهایی مانند متوقف کردن جنایت دارند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا در صفحه توییتر خود نوشت: من در کاخ سفید منتظر دموکرات‌ها استم تا بیایند و توافقی درباره دیوار امنیتی ایجاد شود.

33 میلیارد دالر برای ساخت دیوار مرزی آمریکا – مکسیکو - اسپوتنیک افغانستان
33 میلیارد دالر برای ساخت دیوار مرزی آمریکا – مکسیکو

رئیس‌جمهور امریکا در ادامه نوشت: آن‌طور که من شنیده‌‌ام، آنها وقت بسیار زیادی را برای آزار و اذیت رئیس‌جمهور صرف می‌کنند و زمان اندکی برای چیزهایی مانند متوقف کردن جنایت دارند.
این درحالیست که رئیس‌جمهور امریکا پیشتر نیز بارها بر لزوم ساخت دیوار مرزی میان این کشور با مکسیکو تاکید کرده بود.
آقای ترامپ پیشتر در این خصوص گفته بود: تا وقت که بودجه دیوار در مرز با مکسیکو تامین نشود، تعطیلی دولت پایان نخواهد یافت. در حالیکه در حال مبارزه برای تامین بودجه دیوار استیم، در حال ساخت این دیوار هم استیم و این آرزوی من است که تمام 500 تا 550 مایل تکمیل شود. بسیاری از کارگران به من گفته‌ اند تا زمانی که بودجه دیوار را دریافت نکردیم، بیرون می‌مانیم. کارگران فدرال، خواستار دیوار استند.

این در حالیست که به دنبال عدم توافق دموکرات ها با تخصیص بودجه حدود 6 میلیارد دالری ساخت دیوار در مرز امریکا و مکسیکو، بخش‌هایی از دولت امریکا تعطیل شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала