وزارت داخله در اقدامی جدید، گزمه‌های سیار پولیس را افزایش می‌دهد

© AP Photo / Massoud Hossainiوزارت داخله در اقدامی جدید، گزمه‌های سیار پولیس را افزایش می‌دهد
وزارت داخله در اقدامی جدید، گزمه‌های سیار پولیس را افزایش می‌دهد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امرالله صالح، سرپرست وزارت امور داخله افغانستان در ادامه اصلاحات کاری و پرسنلی این وزارت ، از افزایش گزمه‌های سیار و ناگهانی در سراسر شهر کابل خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور داخله افغانستان با نشر خبرنامه‌یی اعلام کرده است که بخاطر ايجاد امنيت روانی واقعی به شهروندان کابل، توسل به شيوه جديد تامين امنيت، توسعه بخش‌های غير علنی و زير پوشش برای پوليس، غافل گيرسازی جنايتکاران و ايجاد

تحرک و سرعت در اقدام، وزارت امور داخله عملاً برداشتن پوسته‌های ثابت را که موثريت نداشتند آغاز نموده و درعوض گزمه‌های سيارو ناگهانی را افزايش داده است.

وزارت داخله با ذکر اینکه این روند در ناحیه ۱۱ شهر کابل تکمیل گردیده، گفته است که این شیوه در سراسر ولایت کابل تطبیق خواهد شد.

در ادامه خبرنامه آمده است: از شهريان کابل تقاضا داريم تا با گزمه‌های شهری همکاری نمايند و موارد مشکوک را مانند قبل گزارش دهند.اين روش علاوه بر ايجاد موثريت در مديريت وقت و منابع، نيرو پوليس را از حالت قابل پيش بينی و آسيب پذيری بيرون ساخته و شبکه‌های جنايتکار را سرگردان و مخشوش ساخته است.

وزارت امور داخله در اخیر خطاب به شهروندان افزوده است: پوليس حق فير دارد به اوامر پوليس احترام کنيد.

قبل از این آقای صالح استفاده از شبکه‌های اجتماعی توسط منسوبین پولیس را محدود ساخته، رفتن کارمندان وزارت داخله را به سفارت خانه‌ها و اشتراک در محافل خارجی، منع اعلام کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала