مقایسه ماکرون با هیتلر+عکس

© Sputnik / Irina Kalashnikova /  مراجعه به بانک تصاویر ناآرامی های پاریس که توسط «زرد پوش ها» دامن زده شد.
ناآرامی های پاریس که توسط «زرد پوش ها» دامن زده شد. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه فرانسوی ل موند، از مقایسه تصویر ماکرون با هیتلر معذرت خواست.

به گزارش اسپوتنیک، این روزنامه فرانسوی ضمن عذرخواهی از رئیس جمهور فرانسه به خاطر مقایسه تصویر وی باهیتلر اعلام نمود که طراحین این کار از کارهای کلاسیک الهام گرفته اند.

کاهش بی پیشینه محبوبیت ماکرون در فرانسه - اسپوتنیک افغانستان
کاهش بی پیشینه محبوبیت ماکرون در فرانسه

لوک بررونر، مدیر مسوول فرانسوی ل موند، ضمن عذرخواهی عمومی در برابر امانوئل ماکرن، رئیس جمهور فرانسه، برای نشان دادن تصویر این رهبر سیاسی، شبیه به پوستری از دیکتاتور آلمان آدولف هیتلر اعلام نمود که این کار اشتبا شده است.
برونر در توئیتر خود نوشت: "ما از هر کسی که از طراحی گرافیکی فوق خفه شده است، عذرخواهی می کنیم، البته می دانید انچه که به نظر می رسد، منظور ما نبوده است".
پیش از این، شبکه رادیویی «اروپا1» با استناد به گزارشات وزارت داخله فرانسه، تعداد تظاهرکنندگان که در تظاهرات «جلیقه زردها» شرکت دارند از 38 هزار نفر فراتر رفته است. در گزارش منتشره آمده است که تا ساعت 6 عصر به وقت محلی، 38 هزار و 600 نفر در تظاهرات فرانسه شرکت داشتند. هفته گذشته در چنین ساعتی تعداد تظاهرکنندگان به 66 هزار نفر رسیده بود.
پولیس پاریس اعلام کرد که 2 هزار نفر در تظاهرات شرکت کردند که در هفته گذشته این تعداد 4 هزار نفر اعلام شده بود. مدتی قبل اعلام شد که 142 نفر از شرکت کنندگان در تظاهرات توسط پولیس پاریس بازداشت شده اند.
معترضان «جلیقه زردها» در اعتراض به افزایش قیمت سوخت و کاهش قدرت خرید از 17 نوامبر در سراسر فرانسه دست به اعتراضات جاده ها زدند. درخواست ابتدائی آنها کاهش قیمت تیل و افزایش توان خرید بود. پس از مدتی افراد دیگری به آنها پیوستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала