افزایش قیمت جواز کار برای کارگران خارجی در مسکو

© Sputnik / Aleksandr Utkinافزایش قیمت جواز کار برای کارگران خارجی در مسکو
افزایش قیمت جواز کار برای کارگران خارجی در مسکو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قیمت یک جواز کار برای کارگران مهاجر خارجی در مسکو به 72 دالر (5 هزار ربل) افزایش یافته است.

به گزارش اسپوتنیک، قیمت جواز کار برای کارگران مهاجر خارجی در مسکو از تاریخ اول جنوری سال روان از 65 دالر (4.5 هزار ربل) به 72 دالر (5 هزار ربل) افزایش خواهد یافت.
اصلاحات مربوط در پایان ماه نوامبر سال 2018 میلادی در محمع شورای شهرداری مسکو به تصویب رسید.
به گفته رئیس ‌کمیته دوما مسکو در امور سیاست‌های اقتصادی و مالی، باید کارگران مهاجر خارجی که آموزش مناسب و فرصت برای کار در مسکو را دارند به پایتخت بیایند.
پیش از این، رئیس کمیته دوما مسکو در امور سیاست‌های اقتصادی و مالی گفته بود که افزایش قیمت جواز برای کارگران مهاجر خارجی، کمک خواهد کرد تا بودجه کشور را دوباره تامین کنیم و درآمد حاصل از آن را برای نیازهای اجتماعی صرف کنیم.
تقریبا" همزمان با دوما مسکو، شهرداری مسکو تصمیم گرفت که قیمت جواز کار را برای کارگران مهاجر خارجی افزایش دهد که با این تصمیم، شهرداری مسکو سر از اول ماه جنوری سال روان قیمت جواز کار از 65 دالر به 72 دالر (4.5 هزار به 5000 ربل) را افزایش داد.
به گفته شهردار مسکو، کارگران خارجی برای دریافت جواز کار ابتدا با دادن اثر انگشت می‌توانند این جواز را دریافت کنند. با این کار ما شاهد کاهش میزان جرم و جنایت در میان کارگران خارجی در مسکو استیم.
سرگئی سوبیانین گفت: "این کار برای کارگران مهاجر خارجی است که امروزه 70 فیصد ثبت نام و جواز کار را دریافت می‌کنند، با گرفتن اثر انگشت، یعنی ما آنها را می‌بینیم و می‌شناسیم و این باعث شده که جنایت‌ها در میان کارگران خارجی به میزان قابل توجهی کاهش یابد".
شهردار مسکو اظهار داشت که سیستم نظارت تصویری در مسکو، اپارتمان‌ها، جاده‌ها، مراکز خرید و سرک‌ها شهر را پوشش می‌دهد که باعث شده پولیس بهتر عمل نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала