لطف انسانیت و آرامش پوتین است که جهان را از جنگ نجات می‌دهد

© Sputnik / Alexey Kudenko /  مراجعه به بانک تصاویر لطف انسانیت و آرامش پوتین است که جهان را از جنگ نجات می‌دهد
لطف انسانیت و آرامش پوتین است که جهان را از جنگ نجات می‌دهد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور روسیه، با وجود رفتار‌های تهاجمی و تحریک‌آمیز کشورهای غربی به آدرس مسکو، موفق به حفظ صلح جهان شده است. و این کار وی محبوبیت‌اش را در میان مردمش کم کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، پل کریگ رابرتز، مرورگر امریکایی، در مقالۀ به ژونال Foreign Policy، نوشته است که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه با وجود رفتارهای تهاجمی و تحریک‌آمیز کشورهای غربی به آدرس روسیه قادر به حفظ صلح شده است که محبوبیت وی را در میان مردم کاهش داده است.
این مرورگر اقتصادی و سیاسی امریکایی در مقاله خود به این ژونال نوشت: در حال حاضر تنها یک رهبر در جهان وجود داد- ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه است. به گفته روبرتز، تمام رهبران کشورهای غربی "خدمت‌گذاران اولیگارشی یا نوکر نوکران" استند.
در عین حال، تنها با لطف انسانیت و آرامش پوتین، جهان توانسته که صلح را حفظ کند، با وجود رفتارهای تهاجمی و تحریک‌آمیز واشنگتن، رئیس‌جمهور روسیه به آرامی "توهین" را درک می‌کند که پیش از این، این توهین‌ها به آدرس‌ روسیه منجر به جنک می‌شد.
رئیس‌جمهور روسیه توانسته است آرامش خود را حفظ کند و به توهین‌ها و رفتارهای تحریک‌آمیز غرب جواب متقابل و همسان نمی‌دهد به همین خاطر جهان در حفظ صلح است و با این کارش محبوبیت خود را در میان مردمش کاهش داده است.
بر اساس آخرین نظرسنجی‌ها، روس‌ها دیگر احساس نمی‌کنند که روسیه یک قدرت بزرگ است. همچنان اکثریت شهروندان کشور اعتراف می‌کنند که پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، اقتصاد روسیه در حالت بی‌ثباتی و همچنان گفته اند که در ضمن سرزمین‌ها خود را از دست داده است.
علاوه بر این، کشور از تشکیل سازمان‌های غیر دولتی، رسانه‌ها و احزاب سیاسی که از سوی غرب تامین می‌شوند خسته شده است. به گفته نویسنده، روسیه را اتهام به دخالت در زندگی سیاسی غربی می‌کنند، اما غرب است که در سیاست روسیه دخالت می‌کند.
رابرتز می‌نویسد که روسیه برای شهروندانی روسیه (کسانیکه تابعیت روسیه را دارند) است نه برای خائنانی که از طریق غرب تامین می‌شوند. و آنعده خائنان که به‌طور خستگی ناپذیر کار می‌کنند تا روسیه را با پول های غربی تضعیف کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала