تحویل تانک هایT-90S به ویتنام+فوتو

© Sputnik / Alexei Kudenko /  مراجعه به بانک تصاویر تانک تی 90
تانک تی 90 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در عکس های منتشر شده، نخستین تانک های پیشرفته T-90S تحویل داده شده به ویتنام مشاهده میگردد.

به گزارش اسپوتنیک بر اساس تصاویر منتشر شده در فیس بوک، وبلاگ نظامی bmpd، نخستین محموله از تانک های پیشرفته T-90S به ویتنام تحویل داده شده است.
در این گزارش آمده است که 32 تانک روسی به ویتنام تحویل داده شده است. تصاویر نشان می دهد که این تانکها به یکی از بنادر ویتنام انتقال گردیده است. به نقل از این سایت، این عکس ها به احتمال زیاد در پایان ماه دسامبر 2018 گرفته شده است.

تانک تی 90 - اسپوتنیک افغانستان
تانک های- تی 90 داخل میدان های جنگ عراق میشود

موضوع عرضه تانک T-90 از روسیه به ویتنام در ماه جون 2017 به طور رسمی اعلام شد. به اساس این قرارداد شرکت "اورال واگن زاوود" به عنوان تولید کننده تانک در روسیه، مکلف میگردد که حدود 64 تانک به ویتنام ارسال نماید. هزینه این قرارداد افشا نشده است، با این حال، طبق گفته کارشناسان، ارزش این قرارداد می تواند حدود 250 میلیون دالر باشد. انتظار می رود T-90 به دستگاه های مدرن محاربوی اردوی ویتنام تبدیل شود.
T-90C یک نسخه صادراتی از تانک T-90 است. این ماشین زره دار نیز با تهویه مطبوع مجهز است.
تی-90 جدیدترین تانک اردوی روسیه است که تولید آن از سال 1995 آغاز شد. این تانک با پیشرفت تانک تی 72 ساخته شده و ابتداتی-72 بی‌یو نام داشت اما به دلیل شکست سنگین تی-72های عراقی در جنگ خلیج فارس که اعتبار این تانک را به شدت مخدوش کرده بود نام آن به تی-90 تغییر یافت.
جنگ های سوریه نشان داد که حالا تانک تی-90 از جمله تانک های مشهور تعرضی و مدافع درجهان بشمار میرود که در میدان جنگ نظیر ندارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала