قاهره به سی‌بی‌اس: مصاحبه السیسی درباره همکاری با اسرائیل را نشر نکنید

© Sputnik / Aleksei Nikolskiy /  مراجعه به بانک تصاویر قاهره به سی‌بی‌اس: مصاحبه السیسی درباره همکاری با اسرائیل را نشر نکنید
قاهره به سی‌بی‌اس: مصاحبه السیسی درباره همکاری با اسرائیل را نشر نکنید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دولت مصر از کانال تلویزیونی امریکایی خواست مصاحبۀ که با رئیس‌جمهور کشور انجام داده که در آن از همکاری با اسرائیل یاد شده است را منتشر نکند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از کانال تلویزیونی CBS، دولت مصر از کانال CBS خواست مصاحبۀ که با عبدالفتاح السیسی، رئیس‌جمهور مصر که در آن از همکاری مصر با اسرائیل یاد شده است را نشر نکند.

رئیس جمهور مصر: آماده هستم شخصاً با تروریست ها بجنگم - اسپوتنیک افغانستان
رئیس جمهور مصر: آماده هستم شخصاً با تروریست ها بجنگم

در سایت این کانال امریکایی آمده است: "السیسی، رئیس‌جمهور مصر تأکید کرد که ارتش کشورش با اسرائیل علیه تروریست‌ها در شمال سینا همکاری می‌کند. وی این موضوع را در گفتگو با کانال CBS امریکا اعلام کرد. اما پاسخ به سوالات دیگر، از جمله سوالاتی در مورد حبس مخالفان او برای حمایت از ژریم و کشتن 800 غیرنظامی زمانی که او وزیر دفاع بود، دولت مصر نخواست که این بخش از مصاحبه نشر شود".
به گفته این کانال، کمی بعد از ضبط مصاحبه، سفیر مصر با تیم برنامه "60 دقیقه" تماس گرفت و به آنها گفت که این مصاحبه نباید نشر شود. کانال ادعا می‌کند که مصاحبه مکمل با رئیس‌جمهور مصر را روز یکشنبه 6 جنوری نشر خواهد کرد.
از ماه فبروری سال گذشته، دولت مصر عملیات نظامی سینا 2018 را براس سرکوب نمودن تروریست ها در منطقه انجام داده است که در صی ماه گذشته حدود 500 تروریست از بین برده شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала