چرا امریکایی ها قصد مهاجرت از کشور شان را دارند؟

© AP Photo / Mark Lennihanچرا امریکایی ها قصد مهاجرت از کشور شان را دارند؟
چرا امریکایی ها قصد مهاجرت از کشور شان را دارند؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نتایج نظرسنجی جدید گالوپ نشان داد که در حال حاضر تعداد امریکایی های که قصد ترک کشور شان را دارند از هر زمان دیگری بیشتر شده است.

به گزارش اسپوتنیک،نتایج نظرسنجی اخیر مؤسسه گالوپ نشان داد که در حال حاضر تعداد امریکایی های که خواهان خروج و مهاجرت از کشور شان هستند از هر زمان دیگری بیشتر شده است. بر اساس این نظرسنجی، 16 درصد مردم امریکا گفته اند که خواهان خروج دائم از کشور هستند. در دوره «باراک اوباما»، رئیس جمهور سابق آمریکا، 10 درصد مردم خواستار خروج از کشور بودند. در دوره جورج دبلیو بوش هم این رقم 11 درصد بود.
بر اساس بررسی‌های مؤسسه گالوپ، نظر مردم امریکا درباره ریاست جمهوری ترامپ دلیل اصلی آن‌ها برای ترک کشور است. کانادا در صدر فهرست کشور‌هایی قرار دارد که این افراد قصد مهاجرت به آن را دارند. 26 درصد شرکت کنندگان اعلام کردند که در صورت خروج از امریکا، کانادا را برای سفر انتخاب خواهند کرد.
به نظر می‌رسد که این افزایش بی سابقه تصمیم برای خروج از آمریکا بیشتر در میان قشری از مخالفان ترامپ رخ داده است؛ یعنی زنان، جوانان و افرادی با درآمد پایین. در دو سال نخست ریاست جمهوری ترامپ، 20 درصد از زنان اعلام کرده اند که قصد خروج از کشور را دارند. در دوره ریاست جمهوری باراک اوباما و جرج دبلیو بوش به ترتیب 10 و 11 درصد زنان چنین درخواستی داشتند.فیصدی مردانی هم که در این دو سال ریاست جمهوری ترامپ قصد خروج از کشور را داشتند 13 درصد بوده است.
در این نظرسنجی یک هزارامریکایی بالاتر از 15 سال شرکت کردند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала