مقامات تایلندی دختری را که از اسلام روگشتانده به عربستان نمی‌فرستند

© Flickr / Phuket@photographer.netمقامات تایلندی دختری را که از اسلام روگشتانده به عربستان نمی‌فرستند
مقامات تایلندی دختری را که از اسلام روگشتانده به عربستان نمی‌فرستند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقامات تایلندی اعلام کرده اند که دختر ۱۸ ساله‌یی را که از خانواده‌اش به‌دلیل تهدید مرگ فرار نموده، به عربستان سعودی نمی‌فرستند.

به گزارش اسپوتنیک، رئیس پولیس مهاجرتی تایلند، مقامات تایلندی نگران امنیت جان رهف محمد القنون، که باید به کویت، جایی که خانواده‌اش زندگی می‌کند، فرستاده می‌شد، می‌باشند.

این دختر ۱۸ سالهٔ سعودی امروز (دوشنبه، ۷ جنوری) از نشستن به طیاره خودداری نموده، خودش را در یکی از اتاق‌های هوتل میدان هوایی بانکوک قفل نمود.

وی گفته است که اگر او را دوباره نزد خانواده‌اش بفرستند، اعضای خانواده‌اش او را خواهند کشت، زیرا او از اسلام رو گشتانده است.

رهف هنگامی که می‌خواست از تایلند به آسترالیا پرواز کند، در میدان هوایی بانکوک از پرواز بازداشته شد، قرار بود که این دختر ۱۸ سالهٔ سعودی در آسترالیا خواستار پناهندگی شود.

سازمان دیدبان حقوق بشر در پیوند با سرنوشت رهف ابراز نگرانی کرده است. ملیسا فلیمینگ، سخنگوی این سازمان در توییتر نوشته است که نمایندگان دیدبان حقوق بشر در بانکوک با این دختر دیدار نموده، با وی روی اقدامات بعدی بحث خواهند کرد.    

این دختر سعودی که خودش را در اتاق قفل کرده بود، خواستار دیدار با نمایندگان کمیسیون امور پناهندگان سازمان ملل متحد شده بود.

وی در گفتگو با رسانه‌ها از اتاق خود در هوتلی در میدان هوایی بانکوک گفت: وقتی به بانکوک رسیدم یک نفر آمد و پاسپورت مرا گرفت و بعد همراه با پنج شش نفر دیگر نزد من آمد. من فکر می‌کنم آنها پولیس بودند. آنها گفتند پدرم می‌خواهد من به عربستان بازگردم و او بسیار عصبانی است. من در عربستان سعودی هیچ حقی ندارم. خانواده ام با من بسیار بد رفتار می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала