کشته شدن ولسوال نام‌نهاد و فرمانده قطعه سرخ گروه طالبان برای ولسوالی المار فاریاب

© Sputnikفاریاب
فاریاب - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قول اردوی ۲۰۹ شاهین در شمال کشور از کشته شدن ولسوال نام‌نهاد و فرمانده قطعه سرخ گروه طالبان برای ولسوالی المار ولایت فاریاب خبر می دهد.

به گزارش اسپوتنیک، قول اردوی ۲۰۹ شاهین در شمال افغانستان در صفحه فیس بوکش نوشت: نیروهای امنیتی و دفاعی کشور به پشتیبانی نیروهای هوایی افغانستان و نیروهای پشتیبانی قاطع از سه روز به این طرف در روستاهای «دیوانه‌خانه»، «جلگلدی» و «قره‌غولی» ولسوالی المار عملیات هدفمند و تهاجمی راه‌اندازی کرده بودند که در نتیجه به جنگجویان طالب تلفات سنگین وارد شده است.

معاون فرماندار خودخوانده طالبان برای ولسوالی «پشتونکوت» فاریاب کشته شد - اسپوتنیک افغانستان
معاون فرماندار خودخوانده طالبان برای ولسوالی «پشتونکوت» فاریاب کشته شد

در ادامه این پیام آمده است، که در جریان این عملیات ۱۹ جنگجو به شمول ملا سرور، ولسوال نام‌نهاد و مولوی حبیب، فرمانده قطعه سرخ طالبان برای ولسوالی المار و دو فرمانده محلی این گروه به‌نام‌های عزیزالله و ذین‌الله کشته و ۹ نفر دیگر شان زخمی شده‌اند.

در این پیام همچنین آمده است، که در جریان این عملیات چندین قرارگاه و مخفی‌گاه طالبان از بین برده شده و مقداری زیادی سلاح و مهمات این گروه نیز به دست نیروهای امنیتی افتاده است.

در جریان این عملیات به نیروهای امنیتی و غیرنظامیان هیچ آسیبی نرسیده است.

در یک پیام دیگر لشکر ۲۰۹ شاهین آمده است، که ۱۵ تروریست بشمول قاری ذکر الله معاون ولسوال خودخواندء طالبان برای ولسوالی قرغان کشته شد.

یادآوری می کنیم، که دو روز پیش نیز حیات‌الله،‌ معاون ولسوال نام‌نهاد طالبان برای ولسوالی پشتون‌کوت فاریاب در یک حمله‌ی هوایی در روستای «حسن بلاق» این ولسوالی کشته شده بود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала