مجلس سنا برای بررسی قتل جنرال رازق به قندهار هیئت می‌فرستد

© Photo / General Abdul Raziq FBمجلس سنا برای بررسی قتل جنرال رازق به قندهار هیئت می‌فرستد
مجلس سنا برای بررسی قتل جنرال رازق به قندهار هیئت می‌فرستد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
چهار ماه پس از قتل جنرال رازق، فرمانده پیشین پولیس قندهار، هیئت مجلس سنا برای بررسی چگونگی قتل وی به قندهار می‌رود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری آوا، رحمت‌الله اچکزی، سناتور ولایت قندهار در نشست عمومی امروز (سه‌شنبه، ۱۸ جدی) مجلس سنا، دولت را به بی‌توجهی در بررسی چگونگی قتل جنرال رازق متهم کرد و افزود که با وجود گذشت بیش از چهار ماه از قتل مرموز جنرال رازق دولت همچنان در قسمت بررسی این مسئله سهل انگاری کرده است.

افشای جزئیات جدید از ترور جنرال رازق - اسپوتنیک افغانستان
افشای جزئیات جدید از ترور جنرال رازق

آقای اچکزی با تاکید بر انتشار جزئیات این حادثه برای آگاهی مردم، خواستار اعزام هیئتی متشکل از کمیسیون های مختلف مجلس سنا به قندهار برای بررسی این رویداد شد.

محمد علم ایزدیار نیز با تاکید بر اعزام هیئت مجلس سنا به قندهار یادآور شد که جنرال رازق از فرزندان صادق افغانستان بوده و وی همیشه آماده است تا با دیگر سناتوران برای بررسی این قضیه مهم به این ولایت برود.

در پایان فضل‌هادی مسلمیار، رئیس مجلس سنا در مورد اعزام هیئتی برای بررسی قتل رازق به قندهار نظر سایر سناتوران را خواست که همه روی فرستادن این هیئت توافق کردند.

آقای مسلمیار اما تاکید کرد که باید هیئت مجلس سنا قبل از رفتن به قندهار با رئیس عمومی امنیت ملی نشست داشته باشد و با معلومات ارایه شده از سوی او به قندهار سفر کنند.

در بیست‌وششم میزان سال روان جنرال عبدالرازق، فرمانده پولیس ولایت قندهار در یک نشست مشترک با والی قندهار و فرمانده ناتو به گونه مرموز به قتل رسید.

در کنار جنرال رازق، رئیس امنیت ملی قندهار نیز در این نشست جان خود را از دست داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала