چقدر از دارایی رئیس‌ شرکت آمازون پس از جدایی، به همسرش می‌رسد؟

© REUTERS / Danny Moloshokچقدر از دارایی رئیس‌ شرکت آمازون پس از جدایی، به همسرش می‌رسد؟
چقدر از دارایی رئیس‌ شرکت آمازون پس از جدایی، به همسرش می‌رسد؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
همسر ثروت‌مندترین مرد جهان و مدیر عامل شرکت آمازون، ممکن است پس از طلاق ثروتمندترین زن جهان شود و ثروت 69 میلیون دالری را به دست آورد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Bloomberg، مکنزی بزوس، همسر بنیانگذار شرکت آمازون ممکن است پساز طلاق، ثروتمندترین زن جهان شود و ثروت 69 میلیارد دالری را به دست آورد.
بلومبرگ ثروت مدیر عامل شرکت آمازون را 137 میلیارد دالر تخمین زده است و همچنان فوربس به نوبه خود، ثروت وی را 150 میلیارد دالر می‌گوید. جف بزوس، رئیس شرکت عامل آمازون در باره تقسیم احتمالی دارایی های مالی همسران، از جمله 16 در صد صهم یک تاجر در این شرکت را اظهار نظر نکرده است.

ثروتمندترین مرد جهان، تصمیم به طلاق گرفت - اسپوتنیک افغانستان
ثروتمندترین مرد جهان، تصمیم به طلاق گرفت

با این حال، بدون توافقات دارایی های آنها احتمالا به طور مساوی تقسیم شوند. بنابراین، مکنزی همسر جف بزوس می‌تواند تبدیل به پروتمندترین زن جهان شود و ثروت 69 میلیارد دالری را به دست آورد.
پیش از این، جف بزوس، مدیرعامل شرکت آمازون، اعلام کرد که در آستانه طلاق همسرش است. و اعلام این موضوع را در صفحه توییتر خود شریک ساخته است.
وی نوشته است با وجود طلاق، او و همسرش دوستان نزدیک با هم دیگر باقی خواهند ماند. مدیر عامل شرکت آمازون در توییترش نوشت: "ما بی‌نهایت خوش‌بخت استیم که یک‌دیگر را پیدا کردیم و سپاس‌گذاریم که طی این سال‌ها با هم بودیم و زندگی کردیم".
بنیان‌گذار سایت آمازون و همسرش مکنزی 25 سال پیش عروسی کردند. سه پسر و یک دختر دارند و پسر بزرگ‌اش 18 سال دارد.
شرکت آمازون در سال 1994 توسط بزوس تأسیس شد. و یکی از گران قیمت‌ترین شرکت در جهان را به اختصاص داد. و ثروت این مرد در سال 2018 میلادی به 128.1 میلیارد دالر تخمین‌زده شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала