شراب برای افراد مسن مفید ثابت شد

© Depositphotos.com / ArturVerkhovetskiyشراب برای افراد مسن مفید ثابت شد
شراب برای افراد مسن مفید ثابت شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مصرف میزان معتدل مشروبات الکلی برای افراد سنین بلندتر از 65 سال مضر نیست.

به گزارش اسپوتنیک، دانشمندان امریکایی در پی یک مطالعه جدید معلوم نموده اند که، استفاده از مقادیر معتدل شراب برای افراد بالاتر از 65 سال که اخیرا نارسایی قلبی " عدم کفایه قلب" در نزد آنها تشخیص داده شده است، بی ضرر است.
نتایج این تحقیق می گوید که، برعکس، به طور متوسط این امر تا یک سال امید به زندگی را دراین افراد در مقایسه با افراد سالم افزایش می دهد.
این مطالعه توسط دانشمندان از دانشگاه واشنگتن در میسوری (ایالات متحده امریکا) انجام شده و نتایج این مطالعه در سایت موسسه مذکور منتشر شده است. 

عربستان سعودی - اسپوتنیک افغانستان
فتوای مفتی سعودی: زنا و شراب خوری برای حاکم جایز است+ ویدئو

کارشناسان اطلاعات افرادی را که دراین تحقیق شرکت داشته اند از سال 1989 تا 1993 مورد مطالعه قرار دادند.
در جریان این مدت در نزد 393 بیمار که 79 سال عمر داشتند، نارسایی قلبی ایجاد شد.
افراد شرکت کننده دراین تحقیق، به چهار دسته تقسیم شدند: کسانی که هیچوقت شراب نه نوشیده بودند، شرابی های که نوشیدن را ترک کرده بودند، افرادی که 7-8 پیمانه در هفته می نوشیدند و کسانی که بیشتر از 8 پیمانه می نوشیدند.
پیمانه شراب به شرح زیر تعیین شدد: 0.35 لیتر بیر، 0.18 لیتر واین و 04.04 لیترلیکور.
معلوم شد افرادی از دسته سوم به طور متوسط یک سال بیشتر از افراد گروه اول و دوم زندگی کردند. تعداد کمی از بیماران در گروه چهارم شرکت داشتند، بنابراین اطلاعات کافی در مورد آنها برای نتیجه گیری موجود نبود.
دانشمندان می گویند،این به معنا آن نیست که بازنشستگان که نارسایی قلبی پیدا کرده اند و قبلا اصلا نمی نوشیدند، باید به نوشیدن آغاز کنند، اما برای کسانی که قبلا به نوشیدن عادت داشتند، مصرف یک "پیک شراب یا بیر" قبل از رفتن به رختخواب، مفید ثابت شده و یا حد اقل مضر نیست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала