سخنان مک گرگور در آخرین نبرد به نور ماگامدوف چی بود؟

© AP Photo / John Locherسخنان مک گرگور در آخرین نبرد به نور ماگامدوف چی بود؟
سخنان مک گرگور در آخرین نبرد به نور ماگامدوف چی بود؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کانر مک گرگور، مبارز مسابقات آزاد و بوکسور ایرلندی‌در حساب کاربری خود در اینستاگرام، اعتراف نمود که او در طول دوئل خود با قهرمان مطلق ورزش"UFC" حبیب نور ماگومدوف، در اصل به وی چی گفته بود.

به گزارش اسپوتنیک،مک گریگور یک ویدیویی را منتشر کرده در آن وی به پول مالیانجی، بوکسر امریکایی می خواهد که از شکایت دست بردارد. " همین سخنان را من در پایان دور سوم مسابقه به حبیب گفتم که "شکایت را بس کن". او هربار، حتا در دور چهارم، به هئیت منصفه شکایت می کرد.
به گفته این مبارزایرلندی، این مسأله او را از جریان بازی گمراه می کرد. وی نوشته که او دلایل بیشتری برای شکایت به قاضی از حریفش داشت.او گفته است که، "باید در دور اول به داور مراجعه می کرد —حبیب با هیچ فعالیتی چهار دقیقه در یک ردیف پاهایم را محکم نگه داشته بود."  

نورماگومدوف در جریان مبارزه با مک‌گرگور در لاس‌وگاس مبارزه‌ی درخشانی را به نمایش گذاشت و حریف ایرلندی خود را با اقتدار شکست داد. مک‌گرگور که بعد از یک وقفه‌ی دوساله به رقابتهای MMA بازگشته بود در مقابل نورماگومدوف حرفی برای گفتن نداشت و در نهایت مجبور شد با کوبیدن دستهایش روی زمین به نشانه‌ی قبول شکست، مبارزه را به پایان برساند.
در مبارزه‌ی این دو تنش بعد از آن آغاز شد که ماگومدوف درحالیکه در راند چهارم حریف را شکست داده بود ناگهان از رینگ بیرون رفت و سعی کرد به یکی از اعضای تیم مک‌گرگور حمله کند. چند نفر از اعضای تیم او هم وارد رینگ شده و از پشت با مشت شروع به ضربه زدن به مک‌گرگور کردند. این صحنه‌ها فضای استادیوم لاس‌وگاس را به هم ریخت و به زد و خوردهایی گسترده دامن زد.
ماگومدوف در کنفرانس مطبوعاتی خود از نقشی که در این درگیری‌ها داشته ابراز پشیمانی کرد و ضمن عذرخواهی از کمیسیون ورزشی نوادا و لاس‌وگاس گفت:" قبل از هر چیز می‌خواهم از کمیسیون ورزشی ایالت نوادا و لاس‌وگاس عذرخواهی کنم. آنچه از من دیدید شخصیت همیشگی من نیست. ولی من هم انسان هستم".
این رزمی‌کار داغستانی در ادامه توضیح داد علت عصبانیتش چه بوده و گفت مک‌گرگور و تیمش بارها و بارها با توهین‌های شخصی به او و آزارهای کلامی از خط قرمز عبور کرده و عامل اصلی عصبانیت او بوده‌اند.
ماگومدوف گفت:" او راجع به دین من، کشورم و پدرم صحبت کرد و چیزهای بدی گفت. پدر من به من آموخته که به دیگران احترام بگذارم".

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала