خراسانی: با امرالله صالح دشمنی شخصی دارم

© Photo / عبدالحمید خراسانی FBخراسانی: با امرالله صالح دشمنی شخصی دارم
خراسانی: با امرالله صالح دشمنی شخصی دارم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بنیان‌گذار جریانی به نام "نهضت اسلامی و مقاومت" از وزارت داخله افغانستان خواست تا اتهام‌هایی که به وی وارد شده است ثابت بسازد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از طلوع نیوز، عبدالحمید خراسانی، از بنیان‌گذاران جریانی به نام "نهضت اسلامی مقاومت" از وزارت امور داخله می‌خواهد تا اتهام‌هایی را که بر وی وارد کرده است ثابت بسازد.
او در یک پیام ویدیویی، تمامی اتهام‌ها بر خودش را رد می‌کند و می‌گوید که با امرالله صالح، سرپرست وزارت امور داخله دشمنی شخصی دارد: "گفتید ما آشوب‌گری کردیم، اخاذی کردیم… تمام اتهاماتی که از طرف شما وارد می‌شود، بی‌اساس و بی‌بنیاد استند؛ باید مدارک قوی و شواهد و اسناد.. تمامی مواد لازمۀ قانونی که یک جرمی را بالای ما ثابت بسازد، به مردم به رسانه‌ها ارایه کنید".

وزارت داخله: فهرست نام جنایت کاران رده متوسط به‌زودی نشر می‌شود - اسپوتنیک افغانستان
وزارت داخله: فهرست نام جنایت کاران رده متوسط به‌زودی نشر می‌شود

نام عبدالحمید خراسانی به تازه‌گی از سوی وزارت امور داخله در میان نام‌های کسانی جا داده شده است که به جرم‌های جنایی و برهم زدن نظم عامه در شهر کابل متهم است.
وزارت امور داخله، عبدالحمید خراسانی را باج‌گیر می‌داند و می‌گوید که اتهام‌های مانند قتل، گروگان گیری و قاچاق نیز بر وی وارد استند.
این وزارت، می‌گوید که در برابر عبدالحمید خراسانی اسناد و شواهد دارد اما در بارۀ اسناد و شواهد دست داشته اش اطلاعات بیش تری بدست نمی دهد.
نجیب دانش، سخن‌گوی وزارت امور داخله در این باره گفت: "هر اداره‌یی که علاقۀ این را داشته باشد که در مورد سوابق جرمی از‌ این‌ها معلومات دریافت کند، می‌تواند به نهادهای کشفی ما مراجعه بکند؛ ما اسناذد کافی داریم که نشان می‌دهد که این‌ها در تعدادی از جرایم دست دارند".

وزارت امور داخله افغانستان، تا کنون فهرست نام‌های نزدیک به 300 تن را پخش کرده است که به گفتۀ این وزارت، این افراد به کارهای غیرقانونی و زورگویی متهم استند و به تازه‌گی به کسانی که نام‌های شان در فهرست 16 نفری است و تا کنون نزد پولیس نرفته اند، هشدار داده است که اگر تا 24 ساعت دیگر به پولیس مراجعه نکنند حساب‌های بانکی شان بسته خود شان ممنوع الخروج خواهند شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала