وزارت خارجه روسیه درباره خرید هواپیماهای ترکی توسط اوکراین توضیح داد

© Sputnik / Vladimir Pesnya /  مراجعه به بانک تصاویر وزارت خارجه روسیه درباره خرید هواپیماهای ترکی توسط اوکراین توضیح داد
وزارت خارجه روسیه درباره خرید هواپیماهای ترکی توسط اوکراین توضیح داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه درباره خرید هواپیماهای بدون سرنشین ترکی توسط اوکراین توضیح داد.

نظامی اوکراین به ناتوانی ارتش این کشور اعتراف کرد - اسپوتنیک افغانستان
نظامی اوکراین به ناتوانی ارتش این کشور اعتراف کرد
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: عرضه جنگ افزارها نباید عامل تشدید بحران در اوکراین شود.

زاخارووا گفت:- "مشارکت دوجانبه نظامی-فنی از اهداف کشورهای مستقل است. مشکل در اینجا است که اوکراین بحران مسلحانه داخلی را تجربه می کند و در حقیقت درگیر جنگ داخلی است. این بحران داخلی دارای بعد بین المللی است؛ زیرا واسطه های حل و فصل این بحران شماری از کشورها و سازمان های بین المللی است که به وضوح از راه حل منحصرا مسالمت آمیز حل و فصل آن پشتیبانی می کنند و به همین ترتیب، عرضه اسلحه به رژیم کیف نباید تبدیل به عامل فزاینده بحران داخلی اوکراین شود".

یادآوری می کنیم، که پترو پوروشنکو رئیس جمهور اوکراین پیش از این اعلام کرده بود، که توافقنامه ای را با ترکیه برای تامین هواپیماهای بدون سرنشین بیروتکار TB2 برای ارتش اوکراین امضا کرده است. پس از آن یوری بیروکوف مشاور رئیس جمهور اوکراین گفت، که هواپیماهای بدون سرنشین به طور کامل با جنگ افزارهایش به کیف تحویل خواهد شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала