حمله موتر بمب‌گذاری شده به گرین ویلج در کابل + ویدئو

© اسپوتنیک-JAKحمله موتر بمب‌گذاری شده به گرین ویلج در کابل
حمله موتر بمب‌گذاری شده به گرین ویلج در کابل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ویدئوی از روستای سبز "گرین ویلج" که جریان حمله انتحاری روز دوشنبه 14 جنوری 2019 توسط مهاجمان با استفاده یک موتر فاضلاب انجام شده بود، منشر شد.

 به گزارش اسپوتنیک، فیلم دوربین مداربسته که از سوی AFG Security، منشر شده جریان حمله ترورستی را با اسفاده از یک موتر فاضلات که در آن مواد انفجای جاساخته شده بود، نشان می دهد. 14 جنوری، موتر بمب‌گذاری شده، به منطقه محافظت شده موسوم به "گرین ویلج" در مربوطات حوزه نهم امنیتی حمله ترورستی انجام داد.

گفته می شود که شدت رویداد به اندازه‌یی بوده است که حتا خانه‌های دور تر از محل رویداد هم این گونه شکست کرده اند و باشنده گان این خانه‌ها آسیب دیده اند.
بر اساس اخریت آمار، شمار زخمیان انفجار در برابر اردوگاه "گرین ولیج" در منطقه قابل بای شهر کابل به ۱۱۴ تن افزایش یافت. در این رویداد سه نظامی و یک غیرنظامی جان باختند.
وزارت امور داخله می‌گوید که ۲۴ کودک و ۱۴ زن نیز مشمول زخمیان این رویداد هستند و حالت ۳۰ تن از این زخمیان وخیم گفته می‌شود.
وزارت امور داخله می‌گوید که در این رویداد به شهرواندان خارجی آسیبی نرسیده است و بیشتر مردم آسیب دیده اند.
شایان ذکر است که تنها از سال 2012 بدینسو، این چهارمین بار است که کمپ گرین فلیج آماج حمله ترورستی قرار می گیرد، اما در این مدت هنوز هم این کمپ در میان خانه های مردم قرار دارد.
پیش از این پس از داعش طالبان نیز مسًولیت این حملهترورستی در کابل را بر عهده گرفتند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала