فیفا درخواست استیناف طلبی کرام‌الدین کریم را رد کرد

© Photo / AFF / AFFکرام الدین کریم
کرام الدین کریم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فدراسیون بین‌المللی فوتبال درخواست استیناف طلبی کرام‌الدین کریم رئیس فدراسیون فوتبال افغانستان مبنی بر رفع ممنوعیت سفرش را رد کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، فدراسیون بین‌المللی فوتبال "فیفا" درخواست رئیس فدراسیون فوتبال افغنستان مبنی بر رفع قیودات 90 روز بر وی را رد کرده‌است.
کمیته اخلاق فیفا امروز در گزارشی اعلام کرده است به دلیل این که پرونده ادعای آزار و اذیت جنسی تا اکنون بسته نشده است و تحقیقات جریان دارد، 90 روز تعلیق وظیفه آقای کریم کماکان به قوت خود باقی است.
کرام‌الدین کریم با چند تن از مقام‌های فدراسیون فوتبال به بد رفتاری و آزار و اذیت جنسی بر بازیکنان دختر در تیم ملی فوتبال زنان افغانستان، متهم شده اند.
دادستان کل افغانستان به دنبال گزارش روزنامه گاردین مبنی بر آزار و اذیت جنسی برخی اعضای تیم ملی فوتبال دختران افغانستان از سوی برخی مقام‌های فدراسیون فوتبال، هیئتی را توظیف کرد تا این اتهامات را بررسی کند.
دادستان کل افغانستان در جریان بررسی‌ها هیئت حقیقت‌یاب، وظایف شماری از مقام‌های فدراسیون فوتبال را تعلیق کرد و همچنان آن‌ها را ممنوع‌الخروج اعلام کرد.
فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) نیز در نتیجه بررسی‌هایش در این باره، کرام‌الدین کریم رئیس فدراسیون فوتبال را برای سه ماه از فعالیت در بخش فوتبال محروم کرد.
فدراسیون بین‌المللی فوتبال می‌گوید، واسیولوس اسکور قاضی بخش اخلاقی فدراسیون درخواست تجدید نظر آقای کریم را علیه وضع قیودات ۹۰ روز رد کرده گفته که تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.
خالده پوپل در مورد پروسه عدلی رئیس و کارمندان فدراسیون فوتبال افغانستان گفت که از اقدامات لوی سارنوالی افغانستان راضی است.
در نتیجه ادعای ورزشکاران تیم ملی فوتبال افغانستان، محمد اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان همچنان دستور تحقیقات را داد و شرکت تولید لباس‌های ورزشی دنمارک به نام هومیل موافقتنامه کمک به تیم ملی فوتبال افغانستان را فسخ کرد.

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала