به دختر عربستانی در کانادا محافظ شخصی داده شد

© REUTERS / TORONTOبه دختر عربستانی در کانادا محافظ شخصی داده شد
به دختر عربستانی در کانادا محافظ شخصی داده شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کانادا برای حفظ امنیت رهف محمد القنون، دختر ۱۸ ساله عربستانی، محافظ شخصی تعیین کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از یورو نیوز، رهف اعلام کرده بود که از سوی خانواده تهدید به مرگ شده و همراه با خانواده شرایط خوبی برای زندگی در عربستان نداشت است. او امروز در بیانیه‌ای در یک نشست خبری اعلام کرد: «استرس‌هایم از بین می‌رود وقتی می‌بینم دولت کانادا به من اجازه اقامت داده است.»
خانم محمد القنون پس از سفر خانوادگی به کویت عازم تایلند شد. او بنا داشت از تایلند به استرالیا برود که پاسپورتش توقیف شد اما سپس به کانادا پناهنده شد و هم اکنون ساکن این کشور است.
ماریو کالا، مدیر اجرایی خدمات مهاجران در کانادا نیز اعلام کرده که تدابیر امنیتی لازم برای حفاظت از رهف در کانادا در نظر گرفته شده است و دولت کانادا تیم حفاظتی را برای این نوجوان عربستانی در نظر گرفته است.
کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان روز چهارشنبه گذشته با درخواست پناهندگی رهف محمد القنون موافقت کرده بود.
ماریو کالا همچنین افزود: « ما باید اطمینان حاصل کنیم که او هیچوقت تنها نماند. ما دیدارهای بیشتری خواهیم داشت تا ببینیم چه کارهای دیگری باید انجام دهیم. البته ما هیچ تهدیدی مشاهده نکرده‌ایم اما در شبکه‌های اجتماعی مواردی از تهدید بوده که باید آن را ارزیابی کنیم.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала