عروسی خوابگرد در جریان خواب

© Fotolia / Ludovicعروسی خوابگرد در جریان خواب
عروسی خوابگرد در جریان خواب - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مردی خوابگرد حین گردش در خواب به دختری وعده عروسی داد و فراموش کرد.

به گزراش اسپوتنیک، روزنامه نیویورک پست می نویسد، کاربر Reddit میگوید، حین که در خواب گردش میکرد به یک دختر پیشنهاد عروسی نموده است، اما فقط صبح روز بعدی وعده خود را بیاد آورده است.

مراسم عروسی دسته جمعی در هند برگزار شد. - اسپوتنیک افغانستان
عروسی دسته جمعی در هند

این مرد ادعا می کند که روز قبل نمی توانست خوابش ببرد و چهار تابلیت خواب Ambien را خورد. صبح وقتی که از خواب بیدار شد در دست دختر اش انگشتر عروسی را دید که چندی قبل آنار به قمیت ارزان خریده بود و قصد داشت آنرا قیمتر بفروشد. جویائی مطلب از دختر شد، دختر به او توضیح داد که چه اتفاقی در شب گذشته رخ داده است.
مواردی وجود دارد که یک تعداد خوابگردان تحت تاثیر Ambien در جریان خواب به فعالیت های روزمره خود ادامه میدهد و حتی رانندگی میکنند. اما وقتیکه از خواب بیدار میشوند، ماجراهای شبانه خود را فراموش میکنند. نشریه مجله نیویارک در مورد یک امریکایی صحبت کرد که در جریان خواب آلماری خانه را ترمیم نموده است.
حوادث ناگواری نیز با خوابگران رخ میدهد، مثلاً در سال 2018 گزارش شد که در نیویارک یک مرد حین که در خواب بود از منزل هشتم افتاد و جان سالم به در برد. در حدود ساعت 5 صبح روز 27 جنوری یک کارگر 35 ساله تابلیت خواب را خورد، خوابش برد، در جریان خواب به گردش شروع کرئ و با یک نیکر از کلیکین نمایان شد و از کلیکن به زمین افتاد و روی شالیزار زیر زمین فرود آمد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала