رونالدو به زودی محاکمه می شود

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتگالی و 33 ساله فعلی یوونتوس، تخلف مالیاتی در دوران بازی کردن در رئال مادرید را پذیرفته است و در تاریخ 22 جنوری باید به دادگاه اضر شده و به شکل رسمی به چهار فقره تخلف مالیاتی خود اعتراف کند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Mirrorدر این جلسه رونالدو به چهار مورد تقلب مالیاتی و البته دو سال محکوم خواهد شد اما طبق قوانین به دلیل کمتر از دو سال و یک روز بودن حکم زندان، رونالدو لازم نیست این دوره مجازات را طی کند.
رونالدو مدتی قبل به پرداخت رقم 14.7 میلیون یورو بابت مالیات حق تصویر در بین سال‌های 2011 تا 2014 محکوم شده بود که او تا به حال 13.4 میلیون یورو از این مبلغ را پرداخت کرده است اما طبق قوانین، رونالدو برای پذیرش حکم رسمی باید شخصا در دادگاه حاضر شود.

ژابی آلونسو، مربی سابق رئال مادرید نیز به دلیل فرار مالیاتی باید در تاریخ 22 جنوری در دادگاه حاضر شود. وی نیز به تخلفات مالیاتی متهم می باشد.

همچنین در تاریخ 7 دسامبر سال 2018 دادگاهی در بارسلونا،شکیرا، خواننده کلمبیایی را به تقلب مالیاتی متهم کرد.رقم فرار مالیاتی شکیرا 14 میلیون و 500 هزار یورو ارزیابی شده است.
بنا به اعلام دادستانی عمومی بارسلون شکیرا بین سالهای 2012 تا 2014 میلادی دستکم شش تخلف مالیاتی انجام داده است. علاوه بر شکیرا یک وکیل دادگستری مستقر در نیویورک نیز به دلیل کمک به فرار مالیاتی در این پرونده متهم شده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала