مسافر پرواز های داخلی روسیه گویا خواستار نشست هواپیما در افغانستان شده است

© Sputnik / Yuri Streletcمسافر پرواز های داخلی روسیه گویا خواستار نشست هواپیما در افغانستان شده است
مسافر پرواز های داخلی روسیه  گویا خواستار نشست هواپیما در افغانستان شده است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسافر هواپیمای یکی از شرکت هوایی روسیه که از منطقه سورگوت به جانب مسکو در پرواز بود از پیلوت درخواست کرد که هواپیما را به سمت دیگر "احتمالا افغانستان" پرواز دهد. این درخواست وی باعث حالت اضطراری در داخل هواپیما شد .

 به گزارش اسپوتنیک، سرویس خدمات هوایی فرودگاه سورگوت گزارش دادند که هواپیمای نامبرده متعلق به شرکت هواپیمایی «آئرو فلوت» است. آنها می گویند،"ما هیچ اطلاعاتی در این مورد نداریم، تنها می دانیم که هواپیما به راحتی پرواز کرد."
بر اساس اطلاعات رادر ها Flight Radar، حالت اضطراری در داخل هواپیما اعلام شده. در نقشه دیده می شود که هواپیما در آسمان مسیر پرواز را تغییر داده و در جهت دیگر پرواز می کند. 

شبکه تلویزیون روسیه گزارش داد که یک فرد مسلح در داخل هواپیما از پیلوت خواسته تا هواپیما را به سمت افغانستان پرواز دهد. تا هنوز شرکت هواپیمایی " آئروفلوت" روسیه اطلاعات در مورد درخواست این مرد برای نشست هواپیما در افغانستان را تأیید نکرده.
گفته می شود که احتمال دارد فرد مسلح یک بیمار روانی باشد. به گفته یک منبع این فرد 41 ساله "پاول" نام دارد و هنگام پرواز باید در جای A 14 قرار می گرفت.
به گفته منبع، این مرد خواستار تغییر مسیر پرواز شد ، اما خدمه هواپیما موفق شدند او را متقاعد بسازند و هواپیما برای سوختگیری در خانتی مانسیتسک نشست کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала