تهدید سوریه به حمله به فرودگاه تل آویو

© REUTERS / Denis Balibouseتهدید سوریه به حمله به فرودگاه تل آویو
تهدید سوریه به حمله به فرودگاه تل آویو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سوریه با اعتراض به ادامه تجاوز اسرائیل به خاک این کشور و حمله هوایی اخیر به فرودگاه بین المللی دمشق تهدید کرد که در صورت متوقف نشدن حملات، آن را با حمله به فرودگاه تل آویو تلافی خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، "بشار الجعفری" نماینده دائم سوریه در سازمان ملل هشدار داد که اگر شورای امنیت تدابیری برای جلوگیری از تجاوز مکرر اسرائیل به خاک سوریه اتخاذ نکند، سوریه برای دفاع از خود در برابر این حملات به فرودگاه بین المللی دمشق، با حمله تلاقی جویانه به فرودگاه تل آویو پاسخ  خواهد داد.
وی در نشست شورای امنیت در باره وضعیت خاورمیانه گفت: گزارش "نیکلای ملادینوف" فرستاده سازمان ملل به منطقه خاورمیانه به عمد جنایات رژیم صهیونیستی و اقدام های سرکوبگرانه آن را علیه ساکنان جولان اشغالی سوریه نادیده گرفته است.
الجعفری گفت: وقت آن رسیده است که شورای امنیت تدابیر لازم را برای توقف تجاوزهای اسرائیل به خاک سوریه اتخاذ کند.
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل همچنین تاکید کرد که بازگرداندن "بلندی های جولان"، حق دائمی برای سوریه است و این حق قابل مذاکره نیست و مشمول مرور زمان نیز نخواهد شد و حق سوریه در این زمینه از بین نخواهد رفت.
وی حملات و تجاوز اسرائیل علیه سوریه را ناشی از حمایت های همه جانبه و نامحدود برخی اعضای دائم شورای امنیت از این کشور و کوتاهی شورای امنیت در انجام وظایفش دانست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала