چین خواستار رعایت منافع همه کشورها در زمینه امنیت شد

© AP Photo / Ng Han Guanچین خواستار رعایت منافع همه کشورها در زمینه امنیت شد
چین خواستار رعایت منافع همه کشورها در زمینه امنیت شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معاون رئیس‌جمهور چین می‌گوید که منافع تمام کشورها در زمینه امنیت تکنالوژیکی باید رعایت شود و این امر نه تنها به کشورهای محدود و توسعه‌یافته باشد.

به گزارش اسپوتنیک، وانگ کی‌شان، معاون رئیس‌جمهور چین، در مجمع جهانی اقتصاد در داووس گفت. این یک امر ضروری است که باید از منافع تمام کشورها در زمینه امنیت تکنالوژیکی مورد توجه قارر بگیرد و نه تنها به کشورهای محدود و توسعه‌یافته، لازم است به مدیریت فن‌آوری وسیاست عمومی کشورهای احترام گذاشته شود.
معاون رئیس‌جمهور چین گفت: «باید منافع همه کشورهای جهان، به خصوص کشورهای در حال توسعه و بازارهای نوظهور رعایت شود، و نباید از تمام جهان خواست که نگرانی در زمینه امنیت و پیروی از استندرهای چند کشور محدود و توسعه‌یافته را مدنظر بگیرند. به حاکمیت دولت‌ها باید احترام گذاشته شود. از سلطه‌گری خودداری شود، در امور داخلی کشورهای مداخله نباید شود".
وی می‌گوید ضرورت است که و ایجاب می‌کند که در انتخاب مستقل یک مدل مدیریت فن‌آوری و سیاست عمومی هر کشور که برای خود ساخته است احترام قایل باشیم و حق مساوی در مشارکت نظام جهانی مدیرت فن‌آوری برایش همه کشورها احترام بگذاریم.
اجلاس سالانه مجمع جهانی اقتصاد (world economic forum) با حضور رهبران سیاسی و نخبگان اقتصادی و تجاری کشورهای مختلف جهان برگزار می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала