ارزیابی پهپاد روسی «اَخوتنیک/شکارچی» توسط بیزنس انسایدر + عکس

© Photo / Instagram/Fighter_bomber_ارزیابی پهپاد روسی «اَخوتنیک/شکارچی» توسط بیزنس انسایدر + عکس
ارزیابی پهپاد روسی «اَخوتنیک/شکارچی» توسط بیزنس انسایدر + عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پهپاد ضربه سنگین «اَخوتنیک/شکارچی» می تواند زندگی را برای نظامیان امریکایی مشکل کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از بیزنس انسایدر، پهپاد ضربه سنگین «اَخوتنیک/شکارچی» که نگاره های از آن در این اواخر در انترنت منتشر شده است برای نظامیان امریکایی خبر سنگینی خواهد بود.

در تصاویر منتشر شده شکل ظاهری این پهپاد شبیه بمب افکن بی-2 «اسپیریت» است، که یکی از رادارگریزترین هواپیماهای امریکا می باشد.

امریکایی‌ها پهپاد شکارچی روسی را خیالی خواندند - اسپوتنیک افغانستان
امریکایی‌ها پهپاد "شکارچی" روسی را خیالی خواندند

​بیزنس انسایدر یاد آوری می کند، که بال عمودی برای جنگنده هایی که نیاز به سرعت فوق العاده بالا و قابلیت مانور خوب دارد لازم است. نگاره ها نشان می دهد که در هنگام ساخت «اَخوتنیک/شکارچی» احتمالا اولویت به منعطف بودن و قابلیت های مبارزه هوایی داده نشده است.

بنابراین، هواپیماهای بدون سرنشین امریکایی تنها برای کار بر روی اهداف زمینی استفاده می شوند، چرا که، به دلیل سرعت پرواز زیرسونی خود، آنها یک هدف آسان برای مبارزان دشمن هستند. در عین حال، توسعه دهندگان روسی ادعا کرده اند، که پهپاد «اَخوتنیک/شکارچی» نمونه اولیه جنگنده نسل ششم خواهد شد و این بدان معناست که توانایی آن برای مبارزه با هوا، نشان دهنده کسب و کار داخلی است.

در صورت استفاده مشترک از هواپیمای بدون سرنشین با جنگنده Su-57، روسیه ممکن است کار را برای پیلوتان و برنامه ریزان نظامی امریکایی دشوار کند.  

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала