رونالدو از دریافت تمام جوایز دولتی محروم خواهد شد

© Sputnik / Grigoriy Sisoev /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو پس از تخلفات مالیاتی از تمام جوایز خود محروم خواهد شد
رونالدو پس از تخلفات مالیاتی  از تمام جوایز خود محروم خواهد شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
احتمال دارد که کریستیانو رونالدو بازیکن تیم ملی پرتگال به دلیل تخلفات مالیاتی از دریافت تمام جوایز دولتی محروم شود.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از آژانس خبرگزاری فرانسه، کریستیانو رونالد ممکن است از اخذ همه جوایز دولتی محروم شود. قانون پرتگال دراین رابطه بسیار ساده است. مارسلو ربلو دی سوزا، رئیس جمهور پرتگال گفته است: مسئولان جوایز باید در نظر بگیرند که اتفاقات صورت گرفته موجب از دست دادن افتخارات ورزشکار خواهد شد یا خیر؟

کریستیانو رونالدو در تاریخ 22 جنوری با حضور در دادگاه شهر مادرید تخلف خودش در پرونده فرار مالیاتی اش را قبول کرد تا بدین ترتیب به دو سال حبس تعلیقی و پرداخت مبلغ ۱۹ میلیون یورو محکوم شود.
بنا بر قوانین اسپانیا، افرادی که در نخستین حکم خود به کمتر از دو سال زندان محکوم شوند نیازی به گذراندن زمان حبس خود ندارند.
رونالدو 33 ساله توسط اداره مالیات اسپانیا به فرار مالیاتی 15 میلیون یورویی بین سال های 2011 تا 2014 متهم شده بود. رونالدو بارها انجام هرگونه تخلف را رد کرد اما در نهایت وکلای او با دادستان بر سر پذیرش این حکم به توافق رسیدند.
رونالدو از سال 2009 تا 2018 در ترکیب تیم رئال مادرید بازی کرد. این بازیکن پرتگالی بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید بود و در 438 بازی 450 گل به ثمر رساند. در تیم ملی، پیشرو قهرمان و معاون قهرمان اروپا شد. او با به ثمر رساندن "75 گل" گلزن برتر تاریخ تیم ملی کشورش شد. مهاجم پرتگالی 33 ساله سه جایزه دولتی دارد. علاوه براین در سال 2016 لقب بهترین بازیکن فیفا را بدست آورد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала