جانشین احتمالی ترامپ مشخص شد

© REUTERS / Katherine Taylorجانشین احتمالی ترامپ مشخص شد
جانشین احتمالی ترامپ مشخص شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منابع نزدیک به برنی سندرز، سناتور برجسته دموکرات امریکایی از احتمال حضور او در رقابت‌های انتخاباتی ریاست‌جمهوری آتی امریکا خبر دادند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Yahoo Newsسناتور ایالت ورمونت امریکا، احتمالا در صدد تلاشی دیگر برای ورود به کاخ سفید در انتخابات بعدی این کشور است.
منابع نزدیک به سناتور سندرز اعلام کردند انتظار می‌رود که سندرز نامزدی خود را در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کند. یکی از منابع اعلام کرد سندرز که پیش از این در انتخابات 2016 در رقابت با هیلاری کلینتون-نامزد دموکرات- ناکام ماند، بر اساس نظرسنجی‌ها در فهرست نامزد‌های برجسته احتمالی حزب دموکرات خواهد بود. 

کاخ سفید به نظامیان امریکایی اجازهٔ شلیک بر مهاجرین را داد - اسپوتنیک افغانستان
کاخ سفید به نظامیان امریکایی اجازهٔ شلیک بر مهاجرین را داد

بر طبق آخرین نظرسنجی‌ها در نشریه هیل، احتمال می‌رود او در سال 2020 در مقایسه با سال 2016 محبوبیت بیشتری میان رای‌دهندگان آفریقایی امریکایی و اسپانیایی‌تبار داشته باشد.
ستاد سندرز این گزارش‌ها را تایید نکرد و جاش ارتن، مشاور ارشد سندرز، در صفحه توییتر نوشت: «هنوز تصمیمی گرفته نشده است.»
برنی سندرز از جمله منتقدان سرسخت دونالد ترامپ و سیاست‌های اوست. وی چند روز پیش در یک سخنرانی به مناسبت روز «مارتین لوتر کینگ جونیور» رهبر جنبش مدنی سیاهپوستان امریکا به انتقاد از ترامپ پرداخت و او را یک نژادپرست خواند. او پیش از این هم دونالد ترامپ را یک دروغگو خوانده و گفته بود وی یک الگوی وحشتناک برای فرزندان ما خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала