10 طالب به شمول دو تن خارجی در جوزجان کشته شدند

© Sputnik10 طالب به شمول دو تن خارجی در جوزجان کشته شدند
10 طالب به شمول دو تن خارجی در جوزجان کشته شدند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیروهای امنیتی افغانستان در ولایت جوزجان 10 طالب را به شمول 2 تن از اعضای خارجی آن کشتند.

به گزارش اسپوتنیک، لشکر 209 شاهین با نشر اعلامیه ای نوشت:- "10 تروریست طالب به شمول دو تن خارجی در درگیری با نیرو های امنیتی در ولسوالی آقچه ولایت جوزجان کشته شدند".

طالبان - اسپوتنیک افغانستان
کشته شدن یکتن از فرماندهان ارشد طالبان در جوزجان

در ادامه این اعلامیه آمده است:- "بر اثر نبرد میان هراس افگنان طالب ونیروهای امنیتی شب گذشته درقریه‌ی کول بقال ولسوالی آقچه ولایت جوزجان 10 تروریست طالب به شمول دو تک تیرانداز خارجی شان کشته شدند و 13 تن دیگر زخم برداشتن".

لشکر 209 شاهین در شمال نوشت: منابع محلی تاکید دارد، تک‌ تیراندازان خارجی طالب که دیشب توسط نیروهای امنیتی کشته شدن پاکستانی است، اما ارگان کشفی واستخباراتی ما با تایید کشته شدن دو شهروند خارجی ،تاکنون در بارهء هویت افراد خارجی چیز نگفته است.

این درگیری پس از آن شروع شد که دشمن بالای پوسته های نیروهای امنیتی حمله کرده بودند، در جریان این درگیری که حدود دو ساعت دوام پیدا کرد دو تن از قهرمانان نیروهای امنیتی نیز زخمی شدند ودر نهایت دشمن باقبول شکست وتلفات سخت فرار را برقرار ترجیح دادند.

یادآوری می کنیم، که ولایت جوزجان یکی از ولایت های ناامن در شمال افغانستان است که گروه های طالبان و داعش در آن هر از گاهی حملاتی را بالای نیروهای امنیتی افغانستان انجام می دهند. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала