وظیفه یوسف کارگر از حالت تعلیق بیرون شد

© Photo / AFF / AFFوظیفه یوسف کارگر از حالت تعلیق بیرون شد
وظیفه یوسف کارگر از حالت تعلیق بیرون شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوی سارنوالی افغانستان گفته است که برای اساس یافته های این نهاد در جریان بررسی این پرونده، وظیفه معاون فدراسیون فوتبال افغانستان از حالت تعلیق بیرون شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آریانا نیوز، جمشید رسولی، سخنگوی لوی سارنوالی افغانستان می‌گوید که برای اساس یافته های این نهاد در جریان بررسی این پرونده «آزار و اذیت جنسی دختران در فدراسیون فوتبال کشور»، وظیفه یوسف کارگر معاون فدراسیون فوتبال افغانستان از حالت تعلیق بیرون شده است.
این در حال است که لوی سارنوالی افغانستان کرام‌الدین کریم، رئیس فدراسیون فوتبال کشور با چهار تن دیگر از مسؤولان این نهاد، ممنوع الخروج شدند.
لوی سارنوالی افغانستان گفت که این تصمیم در پیوند به ادعاهای آزار و اذیت جنسی اعضای فوتبال بانوان کشور گرفته شده است.

تیم ملی فوتبال بانوان افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
قرارگرفتن ۱۵ تن مورد تحقیق در پیوند با قضیه فساد اخلاقی در فدراسیون فوتبال

لوی سارنوالی افغانستان اعلام کرد که، که این پنج تن را برای بررسی اتهام‌های آزار و اذیت جنسی و فزیکی اعضای تیم ملی فتبال بانوان کشور، ممنوع الخروج اعلام کرده است.
پیشتر روزنامۀ گاردین، در گزارشی، ادعاهای را در بارۀ آزار و اذیت اعضای تیم ملی فوتبال بانوان کشور منتشر کرد. گاردین این ادعاهای وحشتناک را از قول سه عضو تیم ملی فوتبال بانوان کشور مطرح کرده است، اما به علت مشکلات امنیتی از افشای نام‌های شان خودداری کرده است.
گاردین به نقل از عضو پیشین تیم ملی فوتبال دختران افغانستان نوشت که کرام الدین کریم در دفترش تخت خوابی دارد که دروازۀ آن تنها با اثر انگشت آقای کریم باز می‌شود و او از این اتاق برای سوء استفاده جنسی از بازیکنان تیم ملی فوتبال دختران استفاده می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала