حزب الله: اگر اسرائیل تجاوز کند پشیمان خواهد شد

© AFP 2023 / Patrick BAZحزب الله: اگر اسرائیل تجاوز کند پشیمان خواهد شد
حزب الله: اگر اسرائیل تجاوز کند پشیمان خواهد شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دبیرکل حزب الله لبنان می‌گوید اگر اسرائیل در لبنان و یا سوریه جایی را هدف بگیرد و یا ترور کند، پشیمان خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در مصاحبه با شبکه خبری المیادین در پاسخ به سوالی درباره تهدید سابق خود علیه اسرائیلی‌ها که گفته بود، اگر تجاوز کنند، پشیمان خواهند شد، گفت: بله پشیمان خواهند شد. یکی از نکاتی که امشب من به نتانیاهو یا دیگر سران اسرائیلی می‌گویم، این است که مرتکب اشتباه نشوند.
سیدحسن نصرالله گفت: «احتمال تصمیم گیری مربوط به پاسخ تلافی در ارتباط با تجاوزات اسرائیل وجود دارد. برای آنکه حملات آخر بسیار خطرناک بودند».
دبیرکل حزب الله لبنان همچنان اضافه کرد اگر رژیم اسرائیلی جایی در لبنان را هدف بگیرد یا عملیات امنیتی در داخل لبنان انجام دهد یا عملیات تروری در لبنان انجام دهد، یا هر کس از برادران ما در حزب‌الله حتی در سوریه را ترور کند، این مسأله مربوط به کل لبنان و امنیت و ثبات آن است.

سید حسن نصرالله رهبر جنبش اسلامی حزب الله - اسپوتنیک افغانستان
اخطار نصرالله به اسرائیل

دبیرکل حزب‌ الله در ادامه به اسرائیلی‌ها هشدار داد که باید بدانند نتانیاهو ممکن است به خاطر بلندپروازی‌های خود دچار اشتباه شود.
سیدحسن نصرالله هشدار داد که بعید می‌داند نتانیاهو علیه لبنان مرتکب اشتباهی شود اما ممکن است مکان این اشتباه در سوریه یا حتی در غزه باشد. اکنون غزه تحت فشار است. مردم غزه تسامح نخواهند کرد و سقف خواسته‌هایشان پایین نیست. غزه از حیث روانی نیز آماده است و آماده پاسخ نظامی هم هست.
پیش از این نیروی هوایی اسرائیل سه حمله هوایی را در مناطق غربی، جنوبی و جنوب غربی سوریه انجام داد. در پی آن چهار نفر زخمی و 6 نیروی ارتش سوریه زخمی شدند. جنگنده اسرائیل به‌طور منظم با نقض حریم هوایی لبنان با اهداف مختلف سوریه را مورد حمله هوایی قرار می‌دهد.
از سال 2012 میلادی سربازان حزب الله در سوریه در برابر تروریست‌ها در کنار ارتش سوریه به درخواست رسمی دمشق مبارزه می‌کنند. دبیرکل حزب الله بارها اعلام کرده است که نیروهای مسلح‌اش آماده استند تا این کشور را ترک کنند، به محض این که رئیس‌جمهور سوریه خواستار آن باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала