تصمیم مهم امریکا در مورد دالر

© REUTERS / Lucas Jacksonتصمیم مهم امریکا در مورد دالر
تصمیم مهم امریکا در مورد دالر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فدرال رزرو (فد) نرخ بهره بانکی در امریکا را از بابت جلوگیری از کاهش ارزش پول نرخ بهره را در سطح قبلی 2.25-2.5 درصد در سال حفظ کرد.

به گزارش اسپوتنیک، فدرال رزرو ذخیرۀ فدرال بانک مرکزی امریکا پس از جلسه 29-30 جنوری سال روان، به‌خاطر جلوگیری از کاهش ارزش دالر نرخ بهره بانکی را در سطح قبلی (2.25-2.5) درصد در سال حفظ کرد.
در پایان این جسله، بانک مرکزی امریکا، به تقویت ادامه بازارکار و رشد مداوم فعالیت‌های اقتصادی در امریکا اشاره کرد. در عین حال می‌گوید که نرخ سرمایه‌گذاری در دارایی ثابت در مقایسه با سال گذشته کاهش یافته است.
پس از تصمیم بانک مرکزی امریکا برای حفظ سطح قبلی نرخ بهره بانکی، روبل به شدت در برابر دالر و یورو افزایش پیدا کرد. این داده‌ها از بهابازار (Exchange Moscow) مسکو می‌باشد.
بهابازار مسکو نشان می‌دهد که ارزش نرخ دالر فردا در بازار 57 سنت (65.48 روبل) کاهش میابد و ارزش نرخ یورو در بازار فراد به 23 سنت (75.27 روبل) می‌رسد. پیش از اعلام نرخ، روبل در برابر دالر و یورو به ترتیب 12 و 13 سنت افزایش پیدا کرده بود.
در سال 2018 میلادی فدرال رزرو چهار بار نرخ بهره بانکی را افزایش داده بود. آخرین نرخ بهره بانکی در ماه دسمبر به 0.25 درصد افزایش یافت (سطح نرخ بهره بانکی به 2.25-2.5 درصد) در سال رسید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала