مسکو: هنوز برای صحبت درمورد خروج واقعی نیروهای امریکایی از افغانستان زود است

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر مسکو: هنوز برای صحبت درمورد خروج واقعی نیروهای امریکایی از افغانستان زود است
مسکو: هنوز برای صحبت درمورد خروج واقعی نیروهای امریکایی از افغانستان زود است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
توافق امریکا با طالبان در مذاکرات دوحه مبنی به خروج نیروهای امریکایی از خاک افغانستان تنها یک نظر موقت رهبری امریکاست و نمی‌تواند آنرا نهایی شمرد.

به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخاروا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در یک نشست خبری، می‌گوید که توافق امریکا با طالبان* در مذاکرات دوحه مبنی به خروج سربازان امریکایی از خاک افغانستان تنها نظر موقت رهبری امریکاست و آن را نمی‌توان نهایی شمرد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: «با تأسف تصمیم‌های واشنگتن در این راستا، سیستماتیک و دراز مدت نیست. هر دو سال یکبار استراتژی تغییر می‌کند. من با قبول این حرف‌ها با احتیاط برخورد می‌کنم و فکر می‌کنم یک نظر در یک واحد خاص، چیزی بیشتری نیست».
پیش از این، زلمی خلیلزاد، نماینده ویژه وزارت امور خارجه امریکا برای صلح افغانستان در یک مصاحبه به روزنامه تایمز نیویورک گفت که مذاکرات هفته گذشته با نمایندگان طالبان در دوحه، طریفین در مورد چارچوب توافق‌نامه صلح در افغانستان توافق کردند که طبق توافق پیشنهادی، طالبان تضمین کردند که علیه گروه تروریستی داعش و القاعده در خاک افغانستان مبارزه کرده و در برابر خروج نیروهای امریکایی از افغانستان اعلام آتش بس بکنند.
*گروه ممنوع در روسیه

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала