آیفون‌ های سال 2020 با کمره سه‌بعدی لیزری

© REUTERS / Beck Diefenbachآیفون‌ های سال 2020 با کمره سه‌بعدی لیزری
آیفون‌ های سال 2020 با کمره سه‌بعدی لیزری - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گزارش‌های جدید در رابطه با آیفون های سال 2020 اپل منتشر شده است که در آن از کمره سه بعدی لیزری آن اشاره شده است.

به گزارش اسپوتنیک، بلومبرگ در گزارش جدید‌ اش اشاره کرده که اپل در آیفون های سال 2020 از کمره سه بعدی (3D) استفاده می‌کند.
تنها چند ماه از عرضه آیفون XS، آیفون XS مکس و آیفون XR به بازار گذشته است؛ با این حال شایعات به آیفون های 2020 اشاره می‌کنند. بر اساس گزارشی جدید از سوی بلومبرگ، این محصولات دارای سنسور سه بعدی برای کمره اصلی خود هستند.
این سنسور دارای عملکرد مشابه با کمره سلفی این دستگاه برای سیستم فیس آیدی باشد، البته اپل از فناوری متفاوتی برای آن استفاده می‌کند. در حالی که فیس آیدی دارای Dot Projections است، اپل از سیستم لیزری برای دوربین اصلی بهره می‌برد.

ویژگی های آیفون 2019  مشخص شد - اسپوتنیک افغانستان
ویژگی های آیفون 2019 مشخص شد

سیستم لیزری در مقایسه با فناوری مورد استفاده در فیس آیدی، قادر به تشخیص مسافت بیشتری است. این تکنالوژی می‌تواند کارایی آیفون های 2020 را در زمینه واقعیت افزوده و یا اپل ARKit بهبود دهد.
بلومبرگ در گزارش خود به این موضوع اشاره کرده که هدست های واقعیت افزوده می‌توانند در سال 2020 میلادی به این فناوری مجهز شوند. در این گزارش اطلاعاتی در رابطه با آیفون های امسال نیز وجود دارد.
انتظار می‌رود دستگاه جایگزین آیفون XS مکس دارای دوربین اصلی سه گانه باشد. سنسور سوم به صورت زاویه دید عرض است. گوشی های هواوی میت 20 پرو و ال جی V40 ThinQ دارای سنسور مشابه هستند.
طراحی آیفون های 2019 تفاوتی با آیفون های سال گذشته نخواهد داشت. سنسور فیس آیدی در این محصولات بهبود پیدا می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала