گربه ‌ای پس از شستشو در داخل ماشین لباسشویی جان سالم به در برد

© Sputnik / Natalia Seliverstovaگربه ‌ای پس از شستشو در داخل ماشین لباسشویی جان سالم به در برد
گربه ‌ای پس از شستشو در داخل ماشین لباسشویی جان سالم به در برد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک زن انگلیسی به طور تصادفی گربه‌اش را در داخل ماشین لباسشویی شستشو نمود، اما گربه زنده ماند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Metr یک زن انگلیسی به نام ژکی ملانس، زمانی که لباس هایش را برای شستن داخل ماشین لباسشویی قرار داد، متوجه نشد که گربه 6 ساله وی در داخل ماشین به خواب رفته. او پس از قرار دادن لباس ها در داخل ماشین، آن را در رژیم 20 دقیق‌ای و 40 درجه سانتی گراد حرارت آب، روشن کرد.  

چند دقیقه بعد، این زن انگلیسی 58 ساله صدای گربه را شنید. او کل خانه و باغ را بررسی کرد و فقط بعدا متوجه شد که صداهای از داخل ماشین لباسشویی از آشپزخانه شنیده می شود. وی با وحشت شوهرش را صدا زد و او ماشین را خاموش نمود و گربه بیچاره را از ماشین بیرون کشید.
این زوج بلافاصله گربه را نزد وترنر بردند. داکتر به آنها گفت که حیوان ممکن است از اثر صدمات مغزی و آبی که در داخل ریه هایش رفته، زنده نماند و حتا پیشنهاد نمود که حیوان را با تزریق ادویه از بین ببرند. اما هنگامی که داکتر در مورد کشتن گربه صحبت کرد، حیوان ناخودآگاه شروع به"میو"کرد.
گربه را به کلینیک دیگر رساندند و در آنجا تحت مراقبت قرار گرفت و حالش رو به بهبود رفت. روز بعد گربه از بیمارستان مرخص شد و این زن و شوهر 500 پوند استرلینگ را برای درمان او مصرف نمودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала