هشدار سناتوران امریکایی به بیرون شدن شتابزده نیروهای این کشور از سوریه و افغانستان

CC0 / Pixabay / هشدار سناتوران امریکایی به بیرون شدن شتابزده نیروهای این کشور از سوریه و افغانستان
هشدار سناتوران امریکایی به بیرون شدن شتابزده نیروهای این کشور از سوریه و افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سناتوران ایالات متحده امریکا به رئیس جمهور این کشور به خاطر بیرون کردن شتابزده نیروهای نظامی از سوریه و افغانستان هشدار دادند.
Американский военный воздушно-десантных войск во время масштабных учений НАТО Анаконда в Польше - اسپوتنیک افغانستان
گری جانسون از بیرون شدن نیروهای امریکایی از افغانستان پشتیبانی کرد

به گزارش اسپوتنیک به نقل از The Hill، سناتوران ایالات متحده امریکا بر ضد کاهش و بیرون شدن نیروهای نظامی امریکایی از سوریه و افغانستان رای دادند.

در این رای گیری، 68 سناتور رای برای اصلاح و 23 سناتور دیگر رای مخالف به خاطر کاهش نیروهای نظامی امریکا از سوریه و افغانستان دادند. سناتوران امریکایی مجبور خواهند شد برای افزودن این اصلاحیه در لایحه سیاست خارجی یکبار دیگر در هفته آینده به رای گیری بپردازند.

میچ مک کانل رهبر اکثریت سنا و نویسنده اصلاحیه پیش از رای گیری گفت:- "من بر این باورم که تهدیدات باقی می مانند. «دولت اسلامی» (سازمان تروریستی که در فدراسیون روسیه ممنوع است) در عراق و سوریه و «القاعده» (یک سازمان تروریستی که در فدراسیون روسیه ممنوع شده است) هنوز شکست نخورده اند و منافع امنیت ملی امریکا نیازمند ادامه تعهد مأموریت ما است".

یادآوری می کنیم، که دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا در اواخر ماه دسمبر سال گذشته اعلام کرد، که تصمیم دارد نیروهای امریکایی را از سوریه بیرون کند، زیرا وی بر این باور است که وظیفه ارتش که نابودی گروه تروریستی داعش بود، تکمیل شده است و دیگر نیاز به ماندن نیروهای امریکایی در سوریه نیست.  

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала