اعتراف ترامپ به از دست دادن پول زیاد در دوران ریاست جمهوری

© Sputnik / Michael Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر اعتراف ترامپ به از دست دادن پول زیاد در دوران ریاست جمهوری
اعتراف ترامپ به از دست دادن پول زیاد در دوران ریاست جمهوری - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور ایالات متحده امریکا گفت، از زمانی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب شده مقدار زیادی پولش را از دست داده است، اما او اطمینان داد که هنوز هم کارش را دوست دارد.
رسانه ها: ترامپ نزدیک به 700 هزار دالر برای مشاوره حقوقی مصرف کرده است - اسپوتنیک افغانستان
رسانه ها: ترامپ نزدیک به 700 هزار دالر برای مشاوره حقوقی مصرف کرده است

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ در مصاحبه اش روز جمعه با روزنامه نیویورک تایمز گفت:- "من پول زیادی را برای انجام این کار از دست دادم. این کار پول آور نیست. این یکی از بزرگترین کارهای ناامن است. خوشبختانه من نیاز به پول ندارم… کسی میگوید که من در یک کشور در یک هوتل اقامت کرده ام. و من بلی می گویم، اما من آن را از دست می دهم و این شمار باور نکردنی است".

با این حال، او گفت، که او کارش را دوست دارد و برای دومین بار نامزد خواهد شد.

یادآوری می کنیم، که در اوایل سال 2018، سازمان غیر انتفاعی سازمان حفاظت از مصرف کننده شهروندان عمومی گزارش داد، که نمایندگان چهار کشور، 16 گروه خاص و 35 کمیته مبارزات انتخاباتی جمهوری خواهان در هوتل ها و باشگاه های شرکت دونالد ترامپ در سال 2017 مصارف هنگفتی نموده اند.

فعالان حقوق بشر گزارش داده اند، که شرکت های متعلق به ترامپ به خاطر انتصاب وی به عنوان رئیس جمهور، از آنجایی که بسیاری از گروه هایی که می توانند از سیاست امریکا بهره مند شوند، بیش از 60 بار در هوتل های ترامپ اقامت و یا غذا خورده اند. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала