افغانستان برای کمک های پزشکی به ساکنان بدخشان از تاجیکستان خواستار کمک شد

© Sputnik / Valeriy Yarmolenkoافغانستان برای کمک های پزشکی به ساکنان بدخشان از تاجیکستان خواستار کمک شد
افغانستان برای کمک های پزشکی به ساکنان بدخشان از تاجیکستان خواستار کمک شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقام های افغانستان بنابر بارش زیاد و آب و هوای نامساعد در ولایت بدخشان این کشور از مقام های تاجیکستان برای انتقال بیماران به درمانگاه های بدخشان تاجیکستان خواستار کمک شدند.
کمک 4.6 میلیون دالری جاپان برای بهبود زیرساخت‌های مرزی افغانستان-تاجیکستان - اسپوتنیک افغانستان
کمک 4.6 میلیون دالری جاپان برای بهبود زیرساخت‌های مرزی افغانستان-تاجیکستان

به گزارش اسپوتنیک، مرکز مطبوعات وزارت بهداشت و درمان اجتماعی تاجیکستان نوشت: علیمزاده نسیم خواجه وزیر تندرستی تاجیکستان با سید معصوم بدخشی سفیر افغانستان در تاجیکستان دیدار کرد.

در این دیدار سفیر افغانستان از وزیر تندرستی تاجیکستان خواسته است، که بیماران ساکنان بدخشان افغانستان را نظر به برف باری های زیاد، آب و هوای نا مساعد و قطع راه ها به بدخشان تاجیکستان انتقال بدهند.

وزیر تندرستی تاجیکستان در این دیدار گفته است، که موسسات پزشکی در منطقه کوهی بدخشان تاجیکستان سالانه تا 30 شهروند افغانستان را زیر مراقبت و درمان قرار می دهد.

در اعلامیه این وزارت آمده است، که در چارچوب برنامه مشترک بین تاجیکستان و ولایت بدخشان با پشتیبانی بنیاد آقاخان، متخصصان تاجیک خدمات منظم پزشکی را برای شهروندان افغانستان ارائه می دهند.

مرکز مطبوعاتی خاطر نشان کرده است، که همکاری تاجیکستان و افغانستان در زمینه سلامت بر اساس توافقنامه همکاری بین بخش های مربوطه دو کشور در سال 2005 به امضاء رسیده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала