نیروی دریایی روسیه با سیستم کور کننده دشمن مجهز شد

© Sputnik / Alexey Danichev /  مراجعه به بانک تصاویر نیروی دریایی روسیه با سیستم کور کننده دشمن مجهز شد
نیروی دریایی روسیه با سیستم کور کننده دشمن مجهز شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیروی دریایی روسیه سیستم های جدیدی را دریافت نموده که موجب ایجاد توهم شده و دشمن را کور میسازد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از سرویس مطبوعاتی "روس الکترونیک"مجهز شدن کشتی های نیروی دریایی روسیه با سیستم های آغاز شده است که، موجب کور شدن دشمن گردیده و باعث یجاد توهمات در نزد آنها خواهد شد. صحبت بر سر دستگاه های مخصوص ایجاد "مزاحمت " های بصری 5 — P 42 فیلین مطرح بحث است.

دستگاه، هنگام غروب و تاریکی شب، باعث کور شدن دشمن می گردد. عمل سیستم "فیلین" بر اساس مدولاسیون روشنایی تابش نور است. تغییرات روشنایی با فرکانس پایین موجب اختلال موقت چشم به علت تحریک اعصاب بینایی می شود.

این تجهیزات بر روی آنعده داوطلبان مورد آزمایش قرار گرفتند که قصد شلیک بر اهداف با اسلحه کوچک را داشتند. در طول آزمایش با "فیلین" آنها گفتند "هدف قابل مشاهده نبود."

"20 درصد، شرکت کنندگان این آزمایش دچار توهمات شدند که بر اساس توضیحات آنها "ظاهر شدن یک نقطه کوچک و روشن مقابل چشمان شان" توصیف شد. 42 در صد دیگر آزمایش شدگان دچار سرگیچه، تهوع و نشانه های از عدم تمرکز شدند.

این ایستگاه ها در کشتی های کوچک جنگی دریاسالار گارشکوف و کوستانوف نصب شده، که در حال حاضر تحت آزمایشات کارخانه قرار دارد. دو کشتی دیگر پروژه 22350 با تجهیزات مشابهی مجهز خواهند شد که در حال حاضر در کارخانه Verf شمالی ساخته می شوند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала