مادورو خود را با "حضرت عیسی" مقایسه کرد

© AP Photo / John Minchilloرییس جمهور ونزوئلا
رییس جمهور ونزوئلا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا، خود را با عیسی مسیح مقایسه کرد.

به گزارش اسپوتنیک، نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا گفت: "من کارگر هستم، مثل عیسی مسیح نجات دهنده، و یک فرد عمیقا مسیحی و با یک قلب نزدیک به خداوند ما — حضرت عیسی.
وی همچنین خواستار تقویت آمادگی ارتش در برابر تهدیدی های موجود در برابر این کشور شد و افزود که ونزوئلا آماده است تا تمامی اقدامات خود را برای محافظت از حاکمیت آن کشور انجام دهد.
رئیس‌جمهور ونزوئلا ضرب‌الاجل کشور‌های اروپایی برای برگزاری انتخابات زوهنگام ریاست جمهوری را رد کرده و تاکید کرد کشورش آماده دفاع در برابر هرگونه مداخله خارجی است.
ین در حالی است که در تاریخ (23 جنوری) تظاهرات گسترده ضد دولتی در شهر کاراکاس، پایتخت ونزوئلا شدت گرفت. خوان گوایدو، رئیس پارلمان ونزوئلا و رهبر اپوزیسیون این کشور در جریان این تظاهرات خود را رئیس جمهور موقت ونزوئلا اعلام کرد.
در عین حال دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا گوایدو را به عنوان رئیس جمهور موقت ونزوئلا به رسمیت شناخت و از رئیس جمهور مادورو خواست تا قدرت را به وی انتقال دهد.
ترکیه، ایران، روسیه، چین و کوبا از جمله کشورهایی هستند که از نیکلاس مادورو، رئیس جمهور منتخب ونزوئلا حمایت کرده‌اند و خواستار عدم دخالت کشورهای دیگر در امور داخلی ونزوئلا شده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала