همجنسگرای عرب نماینده فرانسه در کنکور یوروویژن- 2019 شد + ویدیو و تصاویر

© AFP 2023 / Thomas SAMSON / AFPهمجنسگرای عرب نماینده فرانسه در کنکور یوروویژن- 2019 شد
همجنسگرای عرب نماینده فرانسه در کنکور یوروویژن-  2019 شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بلال حَسنی ، خواننده همجنسگرای 19 ساله فرانسوی به عنوان نماینده فرانسه در مسابقه آوازخوانی یوروویژن در سال 2019 میلادی انتخاب شد.

به گزارش اسپوتنیک، شرکت این جوان مراکشی الاصل به عنوان نماینده فرانسه در کنکور آواز یوروویژن، باعث ایجاد سروصدای زیادی در میان کاربران سایت های اجتماعی شده است.
با اعلام انتخاب او در یوروویژن در شبکه های اجتماعی، یک واکنش خشونت آمیز آغاز شد: بسیاری از کاربران معتقد اند که او باید "به خاطر نقض کلتور مسلمانان" تحریم شود، در حالی که دیگران او را به عنوان یک"عرب با موهای مصنوعی" رد می کنند.  

وی در پاسخ به موج این خشونت ها می گوید، در کشور من فرانسه بسیار کم پیش آمده که میان هنرمندان "پاپ" چیزی متفاوت تر را مشاهده کنیم و من می خواهم این موانع را از میان بردارم.
این خواننده جوان در 16 سالگی در مسابقه کشف استعدادهای جوان برگزیده شده بود. او سپس از طریق شبکه‌های اجتماعی به طور رسمی از تمایلات همجنس‌گرایانه خود سخن گفت، اقدامی که موجب شد از سوی گروه‌های همجنس‌گراستیز به مرگ تهدید شود.  

بلال حَسنی خوانننده همجنسگرای 19 ساله، که به عنوان نماد اینستاگرام شهرت دارد در سال 1999 در مراگش به دنیا آمده است.
بلال حسنی با اجرای آهنگی به نام «پادشاه» و با اختلاف امتیاز قابل توجه رقبای اصلی خود یعنی «شیمن بَدی» و «امانوئل مواق» را پشت سر گذاشت و به مرحله نهایی مسابقه آوازخوانی یوروویژن راه یافت.
در جریان مسابقه سال گذشته نیز «نتا بارزیلای» نماینده اسرائیل و حامی حقوق زنان عنوان نخست را از آن خود کرد. بر همین اساس، مسابقه سال جاری یوروویژن به میزبانی اسرائیل برگزار خواهد شد.  

پیشتر و در سال 2014 میلادی نیز «کونچیتا وورست» نماینده تراجنسی اتریش موفق شد، برنده مسابقه یوروویژن شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала